MLM

Opdatering på min fødselsdagsgave

20 indlæg i dette emne

Ja jeg havde jo fødseldag i går og havde alt i alt en rigtig god dag.

Men min mand havde bare lige glemt at det var igår så derfor ingen gave eller tillykke fra morgen af.

Men han havde da husket at vi skulle have mine forældre, bedstemor og onkel på besøg til aften.

Som så ingen gave og den forstøgte han så at købe idag.

Så manden kom utrolig glad og stolt med et par Marguritøreringe en buket meget flotte blomster og noget personlig pleje fra vores lokale økoshop.

Så det var nogle rigtige dejlig gaver at få, men der er bare et men som kommer her.

Øreringene gav han mig sidste år :lolhit :lolhit :lolhit (men han sagde til mig at han var sikker på at det bare lige var mig, tja det er det jo også for jeg har dem jo på)og jeg fik jo 2 blomster et til hvert øre istedet for en til en finger :lolhit

Det der velness han købt til mig fik jeg halvdelen af mine kolleger og gven har stået fremme på bordet siden igår, samt jeg fik en masse welness til badekar, det er jo super for vi har jo ikke noget badekar og får det aldrig :lolhit :lolhit

Men blomsterne er utrolig flotte og der har han ramt plet, for han havde købt de sammen blomseter som vi havde til vores bryllup :glad :glad

Men han får altså 2 point for at prøve :glad :glad

De sidste 8 point tja dem får han når jeg har fået det byttet :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jamen det er jo typisk mænd.

Men så er det jo godt vi kvinder har vænnet os til dem og at de efterhånden har lært kun at købe ting med byttemærke på ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HAHAHAHA han er sku liiidt ude på dybt vand der ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes nu han lyder sød.... Og et eller andet rigtigt har han jo ramt. Husk på at mænd bare generelt ikke ligger mærke til sådan nogen ting. Min gør i hvert fald ikke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen jeg tager det altså ikke så personligt, for jeg jo efterhånden ret vant til ham

Så tager man jo tingene som de kommer ik.........

Men det er da sødt af ham at forsøge

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hahahaha han gjorde da et forsøg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:haha Ja det er jo tanken og den gode vilje der tæller - det er sku svært at blive klog på mænd og deres tanker

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hahahaha han gjorde da et forsøg

Tja mere kan man vist ikke sige :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:haha Ja det er jo tanken og den gode vilje der tæller - det er sku svært at blive klog på mænd og deres tanker

Det kan jeg heller ikke men man vender sig til meget her i livet :-))))))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:haha som der allerede er skrevet, så forsøgte han :haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lol :lol UPS :lol :lol

Det er da altid noget du kender ham rigtig godt, så er det jo nok lidt lettere bare at trække lidt på smilebåndet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lol :lol UPS :lol :lol

Det er da altid noget du kender ham rigtig godt, så er det jo nok lidt lettere bare at trække lidt på smilebåndet :)

Altså man bliver nødt til at trække på smilebåndet indimellem ellers ville der være endnu flere skilsmisser i verden hvis ikke kvinder gjorde .-))))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså man bliver nødt til at trække på smilebåndet indimellem ellers ville der være endnu flere skilsmisser i verden hvis ikke kvinder gjorde .-))))

HØRT!..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor må jeg altså lige grine søde :lolhit Sikke dog en sød tanke af ham, meeeen måske han lige skulle have tænkt over gaven inden ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså man bliver nødt til at trække på smilebåndet indimellem ellers ville der være endnu flere skilsmisser i verden hvis ikke kvinder gjorde .-))))

JEP!!! :)

Og dem er der vist rigelig af i forvejen, så er det vist bedre bare at smile :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må simpelthen tage hatten af for dig! Du tager din mand som han er, og lever med fejlene.. og har endda overskud til at trække på smilebåndet over dem....

Jeg vil helt sikkert tænke på denne tråd mange gange, og huske at trække på skuldrene... For jeg er jo også selv fuld af fejl... Tusind tak for en dejlig måde at se ægteskabet på! :biglove

Hvis der var flere som dig, så var skilsmisse-procenten ikke nær så skræmmende høj :loveshower

Kæmpe respekt!

(og helt sikkert et eksempel der er værd at følge)

:sc

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor må jeg altså lige grine søde :lolhit Sikke dog en sød tanke af ham, meeeen måske han lige skulle have tænkt over gaven inden ;)

Han er sgu sagt på godt dansk en knold af format

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JEP!!! :)

Og dem er der vist rigelig af i forvejen, så er det vist bedre bare at smile :)

Ja det syntes jeg altså også der men, jeg kan jo aldrig sige aldrig man ved jo ikke hvor man står om ti år, og tænk hvis det sket til næste år så kan det godt være at jeg bliver pigesur:-))))))))))))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må simpelthen tage hatten af for dig! Du tager din mand som han er, og lever med fejlene.. og har endda overskud til at trække på smilebåndet over dem....

Jeg vil helt sikkert tænke på denne tråd mange gange, og huske at trække på skuldrene... For jeg er jo også selv fuld af fejl... Tusind tak for en dejlig måde at se ægteskabet på! :biglove

Hvis der var flere som dig, så var skilsmisse-procenten ikke nær så skræmmende høj :loveshower

Kæmpe respekt!

(og helt sikkert et eksempel der er værd at følge)

:sc

Hey det var meget sødt skrevet det mener jeg.

Men du skriver at du er fuld af fejl og det er vi altså allesammen. Jeg tænker sådan her hvis alle er fejlfri hvem bestemmer så hvad der er en fejl.

For bare 5-6 år siden så jeg mig selv som virkelig fejlfri og havde styr på ALT og jeg siger ALT.

desværre var der ikke så mange som kunne leve op til mine krav og jeg blev tit skuffet. (jeg gik faktisk fra min mand i nogle uger af den grund)

Hele mit liv var bare planlagt ned til nederste detalje hvor jeg skulle være idag osv.

Men men så kom det her babyprojekt og slå bunden ud af mine planer med livet. Det gik ikke som jeg havde panlagt og derfor måtte jeg til at se livet i et andet perspetiv. Jeg blev gravid og havde en fødsel som var et marreridt fik et kolik barn og så var min plan helt væk.

Men jeg har fået et meget rigere liv, ved at lade tingene gå gennem det ene øre og ud af det andet.

Men indimellem komme fru perfekt og prikker mig på mine skuldre og tro mig hun er velkommen men bliver for det meste smidt hurtig væk da jeg aldrig kan planlægge noget med de drenge jeg har og de er bare guds gave til mig.

(selvom jeg er ved at smide manden på porten indimellem)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER