Cocomous5

Sådan ser jeres små tutter ud i de forskellige uger

12 indlæg i dette emne

I det jeg har haft 3 scanninger indtil videre, ville jeg lige ligge billeder op, sådan dem der ikke ser deres før nf. har en ide om hvordan de ser ud derinde og vokser.

Uge 5+3: Her fik jeg kun mål på selve æggeblæren, som den ligger inde i, og den var pt. godt 4,8cm. Men det er som sagt æggeblæren og ikke den lille klump.

post-4435-0-46590000-1360856540_thumb.jp

Uge 7+3: Her er den lille klump godt 1,4 cm.

post-4435-0-74474500-1360856556_thumb.jp

Uge 8+4: Klumpen er nu på de sidste 8 dage vokset sig til 2 cm.

post-4435-0-71823600-1360856568_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg var til scanning 8+3 og min lignede bare en kartoffel :-) der er det mere tydeligt ved din 8+4 at der er små arme feks :-) min var 1,8 cm dengang

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var da en god idé.... Glæder mig såååå meget til at se min lille klump.... Bare at jeg snart får at vide hvornår det skal være... :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var til scanning 8+3 og min lignede bare en kartoffel :-) der er det mere tydeligt ved din 8+4 at der er små arme feks :-) min var 1,8 cm dengang

Ja det er mærkeligt. Måske lå din anderledes end min?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var da en god idé.... Glæder mig såååå meget til at se min lille klump.... Bare at jeg snart får at vide hvornår det skal være... :-)

Ja det kan jeg godt forstå. Det er SÅ spændende og at de udvikler sig så meget, så hurtigt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan se billeder fra scanningen i min graviditetdstråd, men de var også ret utydelige

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan se billeder fra scanningen i min graviditetdstråd, men de var også ret utydelige

Har lige været inde at tjekke dem ud, men du har ret i at der er ret stor forskel på hvordan de ser ud. Min 7+3 scanning, ligner mere din 8 ugers scanning. Men nå, måske en af os bliver sat frem eller tilbage mht. terminstidspunkt når vi når en nf. Men forhåbentlig ikke tilbage ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke lade være at grine lidt, fordi da jeg havde kat, kaldte vi deres brystvorter for tutter ;) Så jeg troede det her var en MEGET skummel tråd, om noget helt andet :box

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke lade være at grine lidt, fordi da jeg havde kat, kaldte vi deres brystvorter for tutter ;) Så jeg troede det her var en MEGET skummel tråd, om noget helt andet :box

Ha ha ha ok. Det ville da i den grad være ret så skummelt, hvis det var det den handlede om ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror nu det er fordi det er utydeligt for hun sagde størrelsen passede godt med den termin jeg regnede med :-) den var jo lige knap 2 cm :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror nu det er fordi det er utydeligt for hun sagde størrelsen passede godt med den termin jeg regnede med :-) den var jo lige knap 2 cm :-)

Det er nok det ja. Det er jo ikke altid lige nemt at få et ordentlig billede af de bittesmå klumper :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er nok det ja. Det er jo ikke altid lige nemt at få et ordentlig billede af de bittesmå klumper :)

Nej og da jeg er overvægtig er det endnu sværer, kunne jeg læse på deres hjemmeside, at billederne vil blive mere uklare så længe det var så tidligt også. Og den kan jo have ligget med ryggen til også.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER