Mor til I

Gratis gaver

41 indlæg i dette emne

Ja Rema's var rigtig god, har dog hørt både gode og dårlige ting om bleerne. Er spændt på den fra Libero, får vist et gavekort til Føtex/Bilka 2 mdr før.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Ja Rema's var rigtig god, har dog hørt både gode og dårlige ting om bleerne. Er spændt på den fra Libero, får vist et gavekort til Føtex/Bilka 2 mdr før.

Ja gavekortet kommer ca to mdr før termin.. den er jeg også lidt

spændt på..

- jeg har også hørt både godt

og skidt om remas bleer, men der er da heldigvis nok af dem, til at få dem testet. :) - inden man selv behøver at købe dem..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det eneste gode i Matas pakken synes jeg er den 125 ml sutteflaske der er i.. Men den fra rema synes jeg er super god, de har lissom fattet at det ikk nytter noget at give 2 bleer og en sut :)

Enig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil bare lige sige at jeg har hentet babyboxen fra Babysam i dag..

Den indeholder:

3 små cremprøver.

en mini head&shoulders skæl shampoo.

Én ble.

et stykke legetøj

tre skeer

en sut + suttehylster

en pakke bind

og en blespand..

og et "vores børn" blad + far, mor og børn blad.

Alt i alt ganske okay. - og gratis :)

- Må dog advare i mod at gå i babysam - det bliver hurtigt en dyr fornøgelse ;) - Nå men nu kan vi strege lidt mere fra listen ;)

- Er der nogle der har hentet pakken fra Matas? og fra apoteket?

Synes ikke pakkerne er så spændende mere. I 2007 fik jeg i alle pakker mindst 10-15 bleer og babylegetøj.... Dengang valgte vi bleer ud fra prøvepakkerne, da en sådan mængde er nok til at vide hvad der fungere og hvad der sidder bedst på numsen og holdt tæt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes ikke pakkerne er så spændende mere. I 2007 fik jeg i alle pakker mindst 10-15 bleer og babylegetøj.... Dengang valgte vi bleer ud fra prøvepakkerne, da en sådan mængde er nok til at vide hvad der fungere og hvad der sidder bedst på numsen og holdt tæt...

jeg har også lidt svært ved at gennemskue hvad de får ud af, at ligge én ble i.. pt er det kun

remas jeg er begejstret for.. - er spændt på liboros..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg hentede pakken i Babysam stod jeg med en meget skuffet datter, da jeg måtte forklare at børne-fribilletten til Legoland udløb i 2012.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg hentede pakken i Babysam stod jeg med en meget skuffet datter, da jeg måtte forklare at børne-fribilletten til Legoland udløb i 2012.....

Jeg undrede mig også virkelig meget over, hvad de synes jeg skulle bruge en

billet til, som var udløbet..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Piger..

Er der nogen af jer, der har fået babybox fra Babysam,som bliver kimet ned af Gyldendals børne bogklub ???

De ringer til mig i tide og utide.. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gyldendal har endnu ikke generet mig - men det har Falck så til gengæld x 1.000!! <_< Ved sgi' ikke hvor mange gange, jeg skal fortælle dem, at jeg IKKE vil benytte mig af deres fabelagtige tilbud, før de streger mig fra deres ringeliste...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gyldendal har endnu ikke generet mig - men det har Falck så til gengæld x 1.000!! <_< Ved sgi' ikke hvor mange gange, jeg skal fortælle dem, at jeg IKKE vil benytte mig af deres fabelagtige tilbud, før de streger mig fra deres ringeliste...

Falck ringede kun til mig en gang, han ringede søndag aften

Kl halv ti.. - jeg tror ikke kan tør prøve igen, var ikke lige i hopla til at tale

med ham på det tidspunkt...

Gyldendal ringer også på de mest mystiske tidspunkter, jeg begriber bare

ikke hvorfor..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gyldendal har også ringet til mig, og han blev vild skuffet over at jeg sagde nej til deres "vild sindssyge tilbud"... "det koster kun 49 kr".. Men har ikke hørt fra dem siden, hehe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er hoppet i Gyldendals fælde, man har ikke hørt fra andre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har snakket med Falck, kun em gang en søndag aften.. også har jeg sagt ja til Gyldendals Børnebogklub.. og de har faktisk mange gode bøger til billihe penge, så det skal nok blive ok..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har hentet den fra libero idag, den var faktisk god synes jeg. synes helt klart at liberos og remas er de de eneste der er noget værd..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER