Steffie

Jeg kommer lige dumpende ;)

9 indlæg i dette emne

Så det håber jeg okay :)

Jeg er ny her på siden, så tag godt imod mig :D

Jeg er gravid med mit 2. barn.

Min termin ifølge egen beregning, siger d. 3.okt. 13.

Min 1. graviditetsundersøgelse er d. 21.feb, og jeg glæder mig lidt :)

Jeg har endnu ikke haft nogen symptomer, udover en smule kvalme.

Det var lidt om mig ;) spørg endelig hvis der er noget i vil vide.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Velkommen i klubben!! Det var godt du fandt herned ;) Ellers havde jeg nok guidet dig! Men skønt med endnu et ansigt!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen i klubben!! Det var godt du fandt herned ;) Ellers havde jeg nok guidet dig! Men skønt med endnu et ansigt!!

Tak :D ja jeg skal jo lige lære det at kende ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, velkommen til! Dejligt med endnu et oktobermedlem... og en 2. gangs gravid! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, velkommen til! Dejligt med endnu et oktobermedlem... og en 2. gangs gravid! :)

Er i da alle 1.gangs gravide? :)

Åh det er så spændende første gang :D

Ja også anden gang. Men føler mig ikke så gravid endnu. Ingen symptomer, og ingen ved noget om det <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er i da alle 1.gangs gravide? :)

Åh det er så spændende første gang :D

Ja også anden gang. Men føler mig ikke så gravid endnu. Ingen symptomer, og ingen ved noget om det <_<

Nej, jeg er også gravid for anden gang - derfor jeg synes, det var dejligt med en mere i gruppen! For så vidt jeg har forstået er de andre vist 1. gangs gravide! :) Ikke at det nødvendigvis gør den store forskel... en graviditet er jo en graviditet!

Men der er jo nok alligevel noget i forhold til at man har et sammenligningsgrundlag, et andet barn at tage sig af mens man er gravid og ved hvordan det er at føde osv...?!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, jeg er også gravid for anden gang - derfor jeg synes, det var dejligt med en mere i gruppen! For så vidt jeg har forstået er de andre vist 1. gangs gravide! :) Ikke at det nødvendigvis gør den store forskel... en graviditet er jo en graviditet!

Men der er jo nok alligevel noget i forhold til at man har et sammenligningsgrundlag, et andet barn at tage sig af mens man er gravid og ved hvordan det er at føde osv...?!

Ja, det tror jeg du har ret i :)

Der er ihvertfald fald nogen lidt andre spørgsmål synes jeg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg også fundet herind. Håber jeg får lov at blive i TG denne gang :) Meeeen, graviditetstråd må altså vente lidt. Det tør jeg dælme ikke endnu!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg også fundet herind. Håber jeg får lov at blive i TG denne gang :) Meeeen, graviditetstråd må altså vente lidt. Det tør jeg dælme ikke endnu!

Dejligt med en mere i terminsgruppen ;)

Det er helt iorden med graviditetstråden, det forstår jeg godt :kram:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER