Ninus

Brunligt udflåd/gammelblodigt?

8 indlæg i dette emne

Har indtil idag ingen problemer haft i min graviditet (7+5) men efter at have fået lavet gynækologisk undersøgelse idag hos lægen har jeg efterfølgende fået lidt brunligt/gammelblodigt udflåd, har ingen smerter - er der andre der har oplevet lignende, skal jeg være bekymret?

Tænker lidt selv at det kan være slimhinderne der er ekstra sarte i øjeblikket og derfor har blødt lidt efterfølgende, får fx. også blodnæse når jeg pudser næse i øjeblikket...

Andre der har oplevet lignende?

Bør jeg være bekymret?

Skulle egentlig træne idag, men tænker jeg skal slappe af - hvad ville I gøre?

Bekymret gravid - Ninus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror det er meget normalt :)

Oplevede det samme i min 1 graviditet, efter en gynækologisk lægeundersøgelse.

Jeg tror ikke du skal være bekymret, men det ville nok være en god ide at droppe træningen idag, og få slappet af i stedet for :)

Håber snart det er ovre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak - tager en slapper idag og håber det er ovre imorgen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HELT NORM. Jeg har også i flere uger haft blod med ud af næsen når den er blevet pudset. Har 2x indtil videre i denne graviditet haft en smule brunligt udflåd med en smule blod i, og alt er stadig fint inde i mavsen, hvilken scanninger ugentligt har vist. Så længe du ikke bløder meget eller har meget af det brune udflåd, så burde der ikke være noget usædvanligt i dette. Men det er fint at tage en slapper fra træning og andre planer, hvis man får dette, jeg tager det lidt som om at kroppen signalere til en at man godt lige må tage en lille slapper.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det idag? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alt er fint idag, det er væk igen :-)... Har også været til TS og set hjerteblink samt fået at vide at alt så fint ud svarende til de 7+6 jeg er :-)... Jordemoderen sagde iøvrigt også at det var helt normalt fordi slimhinderne er mere sarte/skrøbelige nu end ellers, men tak fordi du spurgte :-)...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder jo godt. Dejlig positivt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er skønt at høre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER