Turboline

MME der bliver sur??!!

10 indlæg i dette emne

Er der andre herinde, der har problemer med at Allomin 2 og Allomin 1 syrnet bliver sur??

Ved ikke lige, hvad der går galt hjemme hos os, men det bliver surt? Bjarke er normalt glad for sin flaske, og vil også gerne have den, men vi er ikke i tvivl, når mælken pludselig er dårli, for så slår han fra meget hurtigt, og nægter at tage den igen. Han kan godt række ud efter flaske, men når den så kommer hen til næsen/munden skuber han den væk igen.

Iflg. pakningen skal de jo kunne holde sig i 4 uger efter åbning ved tør og kølig opbevaring. Vi har det til at stå i køkkenskabet, der er tørt, men selvfølgelig alm. sturetemperatur..

Har lige åbnet dels en syrnet og dels en alm. pakning, hvor den opblandede mælk både smager og lugter surt allerede ved første flaske???

Har haft sendt 2 pakninger retur til Semper, og fået en flot behandling af dem, men det er da et meget mærkeligt sammentræf, at vi lige nu står med et konstant problem???

Vi vasker og skolder vores flasker på nøjagtigt samme måde som vi har gjort siden november, hvor han som 4 måneders begyndte at få flaske...

Hvis andre har oplevet noget lignende, hører jeg meget gerne fra jer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har ikke haft sure flasker herhjemme, men vi har oplevet perioder, hvor Karla har været mindre interesseret i at tage flaske end andre gange.. Det er meget normalt, at de afviser flasken i perioder. Men det skal jo ikke lugte surt :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke oplevet surt mme, herhjemme og vi bruger også grøn allumin..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes godt det kan lugte surt hvis man feks laver en flaske klar til om natten. Men vores tager den nu altid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har heller ikke oplevet at det bliver surt. Jeg bruger både grøn og blå (nu mest blå)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har aldrig oplevet at det var surt, men syntes generelt at mme lugter lidt surt i det, i forhold til almindelig mælk :-) min søn vil i perioder ikke spise sin mme og får ganske lidt ned, tror det er helt normalt :-) han er en kæmpe basse, så han mangler ikke noget :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok :)

Altså jeg drikker ikke mælk selv (kan ikke tåle det) så alt mælk smager og lugter surt for mig ;)

Men min mand smager på det, og der er tydelig smagsforskel på de her pakker og andre.. Tænker at det måske er butikken, der har opbevaret forkert eller sådan noget.. Nu tager vi ihvertfald kontakt til Semper igen, for måske er der noget de skal have fat i ude i distributionsleddet??

Nu er der indkøbt en ny pakke Allomin 2 i en anden butik, og den er der foreløbigt drukket 4 x 235 ml af uden brok, så det er jo perfekt :)

Ved også godt, ay han vil kunne svinge i indtag, og det er også fint nok, men i det her tilfælde afviser han typisk efter 2 mundfulde, og ikke efter 70-100 ml... Rent vægt-mæssigt tager han ikke skade af, at få lidt mindre, og desuden er han også rigtigt godt i gang med at spise "rigtig" mad, men kan godt blive lidt bekymret for hans væskeindtag :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skal lige nævnes, at vi har fået en utrolig flot behandling af Semper. Meget fin service, og flot kompensation.

Så vi bruger fortsat Sempers produkter med fuld tryghed :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder noget mere voldsomt end hvad vi oplever med David. Men når han pludselig skriger højt i søvne plejer det at hjælpe at vi stryger ham på kinden mens vi taler beroligende til ham og giver ham hans sut igen. Jeg har få gange oplevet at jeg var nødt til at vække ham for at trøste, men det er efterhånden længe siden.

Har I prøvet med noget musik/en sang som han finder tryghed ved?

Har ikke så mange gode råd, men ved at der er lavet tråde om emnet før, hvor du måske vil kunne finde nogle guldkorn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dobbeltpost

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER