Susanne

Mangler I børnepasning (forhåbentlig en joke?!)

24 indlæg i dette emne

Søren har fået det her link af en kollega i dag.

Oh DEAR, hvor jeg håber det er en joke! :blink :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold da op !!

Ved sk* ikke hvad jeg skal tro. Men mangler da heldigvis ikke børnepasning på Bornholm.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Omg :ohmy:

Jeg ville nok selv tage det som en joke. Men hold da op..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej - håber seriøst også det er en joke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ahahahahaha, jeg HÅBER det er en joke!! Men shit det er sjovt!!! :D Dagens grin indtil videre!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øhm, tror nok jeg selv kan passe min kommende baby så! Ej, jeg er faktisk helt bange for at det er dybt seriøst.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor skulle det være en joke? I så fald må det da næsten være nogle andre, som tager pis på dem?

Man opretter vel selv ikke sådan en annonce med billeder osv for sjov?

Jeg tror da faktisk at det er seriøst ment - som en slags privat dagpleje/børnehave/reserve"bedste" ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor skulle det være en joke? I så fald må det da næsten være nogle andre, som tager pis på dem?

Man opretter vel selv ikke sådan en annonce med billeder osv for sjov?

Jeg tror da faktisk at det er seriøst ment - som en slags privat dagpleje/børnehave/reserve"bedste" ...

:ditto

Heldigvis tror jeg ikke der er nogen der falder for den annonce.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor skulle det være en joke? I så fald må det da næsten være nogle andre, som tager pis på dem?

Man opretter vel selv ikke sådan en annonce med billeder osv for sjov?

Jeg tror da faktisk at det er seriøst ment - som en slags privat dagpleje/børnehave/reserve"bedste" ...

Det er også min tanke at de så har været drøn uheldige med teksten det er så noget helt andet men kender mange der er ordblinde der skriver sån ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er også min tanke at de så har været drøn uheldige med teksten det er så noget helt andet men kender mange der er ordblinde der skriver sån ;)

Ja, formulering og stavning halter noget, men det skal vi andre jo ikke dømme over :)

Og nej - jeg ville bestemt ikke sende mine børn i pasning på grundlag af sådan en annonce, men derfor behøver det jo ikke at være en joke.

Og skulle nogen ønske at tage pis på dem, så var der vel andre kategorier af annoncer, som det ville være mere oplagt at joke med - end børnepasning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror også det er seriøst, men jeg tror bare ikke det vil vælte ind med kunder :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

OMG, jeg tror faktisk også annoncen er seriøs nok...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uanset hvad.... Tænker jeg: "Ha ha, ej"

Sorry :D :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror desværre også annoncen er indrykket med de bedste intentioner, for som en anden skriver, hvem ville gide gøre grin med det; man kunne nok finde noget der lå umiddelbart mere lige for at lave gas med ;)

Men ja, det er godt nok mærkeligt altså! Jeg tror også bare jeg passer mit barn selv :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

synes faktisk det er lidt synd for dem, for tror den har været helt reel den annonce. Stavefejl kan de ikke gøre for. Men det ville nok ha "solgt bedre", hvis de havde haft store smil på billederne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror da bestemt også at den er dybt seriøs, men jeg må indrømme at de ikke sælger sig selv fantastisk godt både med alle de stavefejl og så med de meget dystre billeder! De indgyder ikke ligefrem en stor tiltro til dem :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde nok også valgt andre billeder og lige fået en til at rette lidt..

På den anden side: Så er de jo ærlige, og på en eller anden måde, tænker jeg at det da trods alt er en positiv ting!!

Tror bestemt annoncen er seriøs, og kan goddt få lidt ondt af dem - for måske er de rent faktisk bare et par, som ikke selv kan få børn og som ikke har den økonomiske mulighed for det ene eller andet, også vil de kaste kærligheden på et "pasningsbarn"...

Hvis man kendte dem, så havde de måske slet ikke været en dårlig pasningsmulighed.. (Altså, sådan et billede kunne man også tage af min søster på en dårlig dag fx, og hun er også ordblind og kunne have skrevet den tekst. Men derfor er hun stadigvæk den bedste barnepige, og helt fantastisk til børn..)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde nok også valgt andre billeder og lige fået en til at rette lidt..

På den anden side: Så er de jo ærlige, og på en eller anden måde, tænker jeg at det da trods alt er en positiv ting!!

Tror bestemt annoncen er seriøs, og kan goddt få lidt ondt af dem - for måske er de rent faktisk bare et par, som ikke selv kan få børn og som ikke har den økonomiske mulighed for det ene eller andet, også vil de kaste kærligheden på et "pasningsbarn"...

Hvis man kendte dem, så havde de måske slet ikke været en dårlig pasningsmulighed.. (Altså, sådan et billede kunne man også tage af min søster på en dårlig dag fx, og hun er også ordblind og kunne have skrevet den tekst. Men derfor er hun stadigvæk den bedste barnepige, og helt fantastisk til børn..)

Det er hun nemlig ;) :wub

Altså, selvom annoncen er skummel, så ville man jo aldrig kun gå ud fra den. Man skal jo gerne møde dem inden og derefter danne et indtryk.

Jeg kunne da aldrig drømme om at lade min datter passe ved nogen som jeg ikke havde haft et personligt møde med inden...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er hun nemlig ;) :wub

Altså, selvom annoncen er skummel, så ville man jo aldrig kun gå ud fra den. Man skal jo gerne møde dem inden og derefter danne et indtryk.

Jeg kunne da aldrig drømme om at lade min datter passe ved nogen som jeg ikke havde haft et personligt møde med inden...

Det tror jeg da ikke der er nogen der kunne. Men kunne du finde på at kontakte dem for at arrangere et sådant personligt møde ud fra den annonce? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det tror jeg da ikke der er nogen der kunne. Men kunne du finde på at kontakte dem for at arrangere et sådant personligt møde ud fra den annonce? :unsure

Nej, det er nok sådan noget, hvor man kun kontaktede dem, vhis de blev anbefalet til en :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det tror jeg da ikke der er nogen der kunne. Men kunne du finde på at kontakte dem for at arrangere et sådant personligt møde ud fra den annonce? :unsure

Første indtryk betyder alt så annomcen er bestemt ikke heldig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I mine øjne passer tekst og billeder ikke sammen. Forstået på den måde, at teksten er skrevet som om det var af unge piger af en alder af 12-14 år. Og derfor passer billederne jo slet ikke overens med det billede, jeg får i hovedet af forfatterne.

De giver et ret dårlig førstehåndsintryk både fordi, de ikke har valgt at få tjekket teksten inden de sender den ud. Samt billederne som andre skriver virker noget dystre. - ikke nogle smil eller lignende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det tror jeg da ikke der er nogen der kunne. Men kunne du finde på at kontakte dem for at arrangere et sådant personligt møde ud fra den annonce? :unsure

Hvis jeg var blevet anbefalet dem ja, ellers ikke. Det virker annoncen for dyster til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror også annoncen er seriøst. Og selvfølgelig behøver man ikke være god til at stave eller se godt ud for at være god til at passe børn.

Jeg tror annoncen skal ses som et step up ift. Den gammelkendte seddel på brugsens opslagstavle....

Med det sagt- uden at kommentere på de konkrete mennesker- Jeg kunne aldrig finde på at reflektere på en sådan annonce.

Jeg kunne i det hele taget ikke tænke mig at få passet mine børn af en jeg ikke kender eller som ikke er uddannet- eller i hvert fald kommunalt godkendt - til det.

De kunne være søde og rare men også alt muligt andet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER