Susse

Det var jeg glad for at jeg ikke vidste om børn før jeg blev mor...

11 indlæg i dette emne

Ja lad os lave en sjov tråd... Hvad er du glad for at du ikke vidste om børn?

Jeg kan starte.. Jeg er glad for at jeg ikke vidste hvordan et lagen ser ud når man har en forkølet unge ;) ( aka hvidt lagen med gule striber :S)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvad TRÆTHED er!

At et spædbarn kan skyde bæ afsted med en imponerende fart. Og at det kan findes flere meter væk efter et "udbrud".

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad TRÆTHED er!

At et spædbarn kan skyde bæ afsted med en imponerende fart. Og at det kan findes flere meter væk efter et "udbrud".

uha og den fik vi så lige leveret i dag hihi.

At tissestrålen kan ramme i imponerende højder selv når man tror man er kommet uden for skudlinjen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At børn kan rode SÅ meget, og at alt det praktiske fylder cirka 90% og at det kan tage timer at komme ud af døren og stadig komme hjem til rod.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At babyer har perioder, hvor de tester hvor højt de kan skrige - og at den periode varer flere dage!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At babyer har perioder, hvor de tester hvor højt de kan skrige - og at den periode varer flere dage!

Lucky you! Jeg tror vi nærmer os måneder...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

- At babyer kan græde ubeskriveligt højt og længe, uden der er noget som helst man kan gøre for at hjælpe :(

- At der findes særligt sensitive børn, der ikke kan rumme at være ude blandt andre mennesker de første mange måneder

- At der findes særligt sensitive børnd, som IKKE kan passes noget nær det første år eller mere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor hårdt det er når de ikke vil sove om natten, og hvor sur man kan blive på sin lille baby når han vågner for 20. gang......

Til gengæld var jeg lykkelig for at opdage hvor let man tilgiver det hele når han smiler til én næste morgen :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

- Jeg var glad for ikke at vide, hvor hård det er når brevet "Dit barn er blevet optaget i Dagplejen... Fra D. 01/03-13" dukker op i postkassen :(

- Hvor frustreret og ked man kan blive når ens barn græder, og man ikke ved hvorfor, og trøst ikke hjælper.

Tilgengæld er jeg glad for at have fundet ud af, at det at være mor ikke er så hårdt dom jeg troede :wub:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejlig læsning, ja hvor bliver man klogere undervejs.. Det er utroligt hvad et smil fra barnet kan gøre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg altid skal bekymre mig så meget... og at jeg fx nu, hvor Silas er forkølet og har lidt feber og en hoste der bliver værre og værre, skal sidde og være desideret bange for at han dør i nat... ja det er jeg virklig glad for at jeg ikke vidste.... for nøj hvor tager det hårdt på mig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER