BarbaraG

En god gynækolog i trekantsområdet?!

14 indlæg i dette emne

Hej med jer.

Jeg leder efter en god gynækolog i trekantsområdet, er der en som I kan anbefale?

Jeg bor selv i Kolding og har prøvet at være inde hos ham vi har her i Kolding, men det

var en dårlig oplevelse så vil gerne til en anden. Har hørt godt om Gitte Glavind i Vejle, men er

der andre I kan anbefale.

På forhånd tak!

:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har været hos Gerhardt .. et eller andet.. i Horsens. Jeg var meget betænkelig inden, pga det var en mand... men det blev gjort til skamme. Han er så rar og så behagelig. Var der pga min cyklus var helt i kuks efter en MA, men da jeg endelig ku få en tid, var jeg helt utroligt blevet gravid. Jeg ringede for at aflyse tiden, og han sagde, sød som han var, om ik jeg ville beholde tiden og så ku han da lige scanne mig og vi kunne tjekke at alt var i orden. Så fllinkt af ham, og sikke en ro det gav mig i uge 8 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dr. Niels Lund - i Middelfart... SUPER fantastisk gyn...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har kun været ved Gitte Glavind og det var jeg rigtig glad for, så har ikke andre jeg kan anbefale..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige en kommentar til det med køn. Jeg har været hos mange forskellige gynækologer i tidens løb, mænd og kvinder, unge og gamle, privat praksis og på sygehus. Jeg synes ikke man kan sige at det er hverken godt eller skidt at det er en mand eller en kvinde. Nogle mænd er som Justme skriver meget forsigtige og nænsomme fordi de er bange for at skade os. Andre mænd er super voldsomme fordi de ikke aner hvor øm og sart man er dernede. Det samme med kvinder, nogle er super forsigtige fordi de selv er kvinder og ved at det kan gøre ondt og man nemt får rifter osv. Andre kvinder er super hårdhændede fordi de mener de selv ved hvordan det er at være kvinde og derfor ikke mener de behøver være forsigtige....

Tror bare det jeg prøver at sige er nok at det er personen der er afgørende i sidste ende fordi alle er forskellige :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså... Er det ikke lissom en del af deres fag at de skal være gode i trekantsområdet??? :bunny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså... Er det ikke lissom en del af deres fag at de skal være gode i trekantsområdet??? :bunny

Hi hi :-) lidt spændende hvem der så er bedst dernede :-P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dr. Niels Lund - i Middelfart... SUPER fantastisk gyn...

Ham har jeg også brugt. Kun positive oplevelser herfra også.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til Mellemmusen... jeg mener heller ikke at kvinder nødvendigvis er bedre end mænd til det arbejde ;) Men det er mere min egen blufærdighed der tænkes på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til Mellemmusen... jeg mener heller ikke at kvinder nødvendigvis er bedre end mænd til det arbejde ;) Men det er mere min egen blufærdighed der tænkes på :)

Det var faktisk JustMe's indlæg der inspirerede til mit indlæg ^_^

Jeg var hos Søren Meltofte i Vejle, og ham var jeg SÅ glad for! Jeg endte hos ham fordi der var for lang ventetid ved Gitte Glavind, og jeg kunne få en afbudstid ved Søren. Han er rigtig rar, rolig og han virker dygtig.

Det at han er en mand var faktisk bare rart, fordi han er så forsigtig når han roder rundt, uden at være overforsigtig.

Det var egentligt bare for at sige at jeg selv har haft oplevelsen af at en mand kunne være bedre, men også den stik modsatte oplevelse hvor mænd har været alt for voldsomme og slet ikke havde en fornemmelse af hvordan det føles at være kvinde. Men kvinder er jo også forskellige og derfor har jeg også haft meget blandede oplevelser hos kvindelige gynækologer.

Pointen var vidst bare at man ikke kan udelukke eller anbefale nogen på baggrund af deres køn. Men her er det jo så at det er rart at man kan spørge andre om der er nogen de har gode erfaringer med :) Det er sådan jeg plejer at vælge et nyt sted - på baggrund af andres anbefalinger. Så kan det godt være at man er forskellig dernede og nogen ville kunne lide noget andre vil hade - men generelt tror jeg godt man kan regne med andres anbefalinger :)

Så det er jo fantastisk at BK findes så vi kan få glæde og gavn af hinandens erfaringer :yay :bk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ham har jeg også brugt. Kun positive oplevelser herfra også.

Det samme her, kan også anbefale Niels Lund, de er rigtig søde derovre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må også melde mig under fanen af fans af Gynækolog Niels Lund, han er bare så sød ! 

 

Find hans informationer her: 

 

Gynækolog Niels Lund på Krak (se adresse, tlf nr. m.v.)

 

Praktiserende Gynækolog Niels Lund

Profil og kompetencer Gynækolog Niels Lund

Gynækolog Niels Lund på LinkedIn

Niels Lund (gynækolog) på Google+ :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil så ikke anbefale Niels Lund fra Middelfart.

Om jeg nogensinde vil ha en pædofil til at kigge mig i understellet. No way! Var der en gang som ung og synes han kiggede underligt på mig. Og her flere år efter er han så sigtet (mener også han blev dømt) for pædofili.

Edit: Her står mere http://ekstrabladet.dk/112/article4822152.ece

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil så ikke anbefale Niels Lund fra Middelfart.

Om jeg nogensinde vil ha en pædofil til at kigge mig i understellet. No way! Var der en gang som ung og synes han kiggede underligt på mig. Og her flere år efter er han så sigtet (mener også han blev dømt) for pædofili.

Edit: Her står mere http://ekstrabladet.dk/112/article4822152.ece

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER