Aurora2605

Bleer fra SuperBest ??? Kender I dem ?

18 indlæg i dette emne

De er allergi testede og forholdsvis billige.

Nogle der kender dem, bruger dem ????

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mener du Grøn Balance? Dem kan jeg i hvert fald kun anbefale. Eneste ulempe er, at hver størrelse dækker mange kg så der kan være perioder, hvor en mellemstørrelse ville være optimal ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mener du Grøn Balance? Dem kan jeg i hvert fald kun anbefale. Eneste ulempe er, at hver størrelse dækker mange kg så der kan være perioder, hvor en mellemstørrelse ville være optimal ;)

de er supergode, hvis det er dem du mener ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har lige købt dem, mest fordi vi virkelig manglede og ikke havde tid til at køre i rema1000 efter dem vi plejer. Men jeg har kun positive ting at sige om dem, de virker rigtig gode (særligt til prisen!)

Dog forstår jeg ikke helt den der "vådindikator".

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det eneste er det med at de er STORE, hvis man er i starten af "kg'ene".. Men ellers er de fine :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måtte lige finde reklamen frem igen :-)

Ja det er Grøn Balance bleen.

Jeg kender den ikke - er jo end ikke gravid endnu. Men jeg falder over miljø OG allergi mærkningen. Det synes jeg er fedt. Og fast den så også er ret billig, er jo endnu mere fedt.

Dejligt at høre om jeres erfaringer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har lige købt dem, mest fordi vi virkelig manglede og ikke havde tid til at køre i rema1000 efter dem vi plejer. Men jeg har kun positive ting at sige om dem, de virker rigtig gode (særligt til prisen!)

Dog forstår jeg ikke helt den der "vådindikator".

Skriften på bleen bliver udtværet, når den trænger til at blive skiftet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu kommer bjerg ligger med et sært spørgsmål :-)

Kunne en af jer der bruger dem ( til babyen altså ;-)), lokkes til at tage ret billede af en ble, og lægge det herind ? Jeg er ligeglad med fine farver eller mønstre, men facon og lukkemerkanismen er vigtig for mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dog forstår jeg ikke helt den der "vådindikator".

Ha ha den har vi også snakket om herhjemme i forhold til änglamark bleerne.

Jeg har en datter med sart numse og vi køber rema 1000 bleer (de er ikke så gode i de mindste størrelser men de kommer efter det) og änglamark som kan købes i de fleste coop butikker. Bilkas bleer (jeg tror det er deres levevis bleer) er jeg ikke fan af, de er meget stive, knitrer så man hele tiden kan høre dem og så virker de til at huden ikke ånder. Mie fik rød numse, og så syntes jeg faktisk ble området kom til at lugte af at være indelukket.

Grøn balance har jeg ikke prøvet, det kunne være vi køber dem næste gang vi mangler bleer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha den har vi også snakket om herhjemme i forhold til änglamark bleerne.

Jeg har en datter med sart numse og vi køber rema 1000 bleer (de er ikke så gode i de mindste størrelser men de kommer efter det) og änglamark som kan købes i de fleste coop butikker. Bilkas bleer (jeg tror det er deres levevis bleer) er jeg ikke fan af, de er meget stive, knitrer så man hele tiden kan høre dem og så virker de til at huden ikke ånder. Mie fik rød numse, og så syntes jeg faktisk ble området kom til at lugte af at være indelukket.

Grøn balance har jeg ikke prøvet, det kunne være vi køber dem næste gang vi mangler bleer.

Pudsigt - hos os virkede Remas bleer kun i de første 3 størrelser :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan tage et billede af en str. 4 ble fra "Grøn balance" hvis det kan bruges??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår gælder tilbuddet fra? Jeg har ikke fået avisen, og kan ikke lige finde det på nettet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår gælder tilbuddet fra? Jeg har ikke fået avisen, og kan ikke lige finde det på nettet.

Der er da ikke snak om de er på tilbud :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er da ikke snak om de er på tilbud :unsure

Trådstarter skrev, at hun lige skulle finde reklamen igen. Så jeg gik ud fra at de var på tilbud.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Trådstarter skrev, at hun lige skulle finde reklamen igen. Så jeg gik ud fra at de var på tilbud.

Åh, det har jeg så misset. Sorry :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Trådstarter skrev, at hun lige skulle finde reklamen igen. Så jeg gik ud fra at de var på tilbud.

De er i reklamen denne uge 64 kr for 42-56 stk men der står ikke noget om normal pris

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fandt jeg dem også i reklamen. Øv at de ikke findes i størrelse 1 og 2.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er rema 1000's bleer stadig billigere - og svane + allergi mærkede. Jeg bruger kun Rema 1000's og er meget glad for dem (er i str. 4 nu). De koster 50 kr for 56 stk (mener jeg der er i)., så altså under 1 kr. stykket.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER