tville1978

Platfodet og længdeforskel

3 indlæg i dette emne

Hej

Axel har i en periode klaget over ondt i ryggen, og det viser sig at hans ene ben er ½ til 1 cm længere. Desuden er han også platfodet.

Så nu har vi fået en henvisning til en børneortopæd og han har fået en tid i marts mdr.

Andre der har børn der er platfodet og hvad gør/har i gjort.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vores søn har også længdeforskel på ca.1,5 cm i sine ben. Han har nogle problemer længere oppe i ryggen, som børneortopædisk mistænkte kunne være skyld i hans smerter i benene og lænderyggen. Men han er nu røntgenfotograferet og scannet, og de kan heldigvis ikke finde andet end den nævnte længdeforskel. Summa summarum er, at børneortopæden på sygehuset siger at det ikke er længdeforskellen der giver ham smerter, og at rigtig mange mennesker har op til 2 cm forskel uden de overhovedet opdager det. Men når det så er sagt, så ved jeg at indlæg i fodtøjet kan hjælpe mange med samme problem.

Kan ikke se din ticker, hvis der er en ;) så ved ikke hvor gammel din dreng er? Min er 6,5 år og var også platfodet indtil han blev ca 5, så rettede det sig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar.

Axel bliver 7 til maj. Jeg afventer hvad ortopæden siger og vil ikke bekymre mig yderligere. Han klager heldigvis ikke over ondt i ryggen mere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER