mortilto

har et ?

8 indlæg i dette emne

jeg har lige et spørgsmål her de sidste 2 nætter er jeg vågnet og haft så ondt i mit underliv og jeg har tidliger været ude for at et forster var dødt og min krop ikke kunne afstøde det selv, skal til læge på tirsdag, regner med at bede om evt at komme til en ts for det var jeg også i min den anden gravidtet i 2010 og den med at forsteret var dødt var i 2009 hvad syntes i jeg skal gøre kram en bekrymeret mor der håber inderligt hendes lilleblop bliver der :huug :huug

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Først & fremmest et kæmpe kæmpe kram til dig. Syntes det lyder voldsomt at du ligefrem er vågnet pga smerter. Er de længerevarende eller korte? Jeg kan nemlig godt få nogle seriøse jag når jeg hoster, strækker mig el. rejser mig hurtigt op.

Jeg ville gøre det som jeg nu følte rigtigt, & hvis du er bekymret ville jeg nok tage en testscanning, så man kan få vished.

Selvom det ikke er det samme, havde jeg i går eftermiddags en smule farvet udflåd & har sygemeldt mig fra arb. hele weekenden, for at få ro på. Har taget det som en advarsel fra kroppens side af (havde selv en ufrivillig sen abort, 2 dage inden nakkefold i marts sidste år), så jeg er også obs på ALT hvad kroppen gør og er angst for at opleve det samme igen.

Jeg er tilgengæld så heldig at jeg har sætninger hver anden uge, godt & vel, frem til nf.

Men lyt til dig selv og få endelig en ekstra scanning hvis det er det du føler der skal til.

Jeg krydser alt for dig. Kram kram kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg håber bare lægen går med til det da de kommer i små bølger og vare ca 3-4 min af gangen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg håber bare lægen går med til det da de kommer i små bølger og vare ca 3-4 min af gangen

Jeg syntes bare du skal presse på. Heller overdrive det lidt og så få den scanning end at underdrive og lægen evt. får dig overtalt til at lade være. Syntes man for det meste kan stole på sin intuition, så du skal virkelig gøre det som DU føler der skal til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

[/font]

Jeg syntes bare du skal presse på. Heller overdrive det lidt og så få den scanning end at underdrive og lægen evt. får dig overtalt til at lade være. Syntes man for det meste kan stole på sin intuition, så du skal virkelig gøre det som DU føler der skal til.

Selvfølgelig skal man presse lidt på, men man kunne jo også selv betale for en tryghedsscanning, så er der ikke nogle der skal tage beslutningen for en ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har i dag snakket med min læge om det og han lyttede hjertelyd selv om han normalt ikke ville gøre det. han fandt den smukkeste lille hjerte der bankede der ud af med de slag det nu skal.så er bare så lykkelig og han sagde det var fordi jeg havede overbelastet mig altså med at løfte tunge ting så der står afslapning for mig de næste par dage :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh hvor dejligt. Det er skønt at høre. Nu afventer jeg også bare en god scanning i morgen.

Er det ikke meget tidligt at kunne høre hjertelyd?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER