mortilto

andre som har det på samme måde

13 indlæg i dette emne

jeg har hovedepine og en helt samme kvalme og opkast lillebøster mener ikke mor her må have det godt, og kan kun lægge på siden og sove og er 8+0 i dag og kan ikke være i noget af mit tøj mere så nu går jeg kun i vente tøj. men ellers kommer der en lille bebs til os i september og vi glæder os :loveshower :stork :stork :stork :stork :stork :stork

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har heldigvis ikke mærket meget til kvalme som sådan, men jeg har helt vilde ligamentssmerter... Føles lidt som om mine hofter er ved at prøve på at rive sig fra hinanden... Jeg har det bedst hvis jeg ligger på siden :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så 10+1 i dag, og vi glæder os rigtig meget... Især til at få lov at se den lille bebs når vi skal til scanning men vi tør ikke håbe på noget inden vi ser hjertebanken efter uge 12

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har hovedpine, er svimmel og megasulten ellers har jeg det fint og får stadig trænet :-)... Her 3. gang synes jeg også allerede jeg har fået lidt mave trods jeg kun er 7 + 0 :-)...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes i starten døjede jeg meget med kvalme, men det er væk nu.

Har døjet med ondt i maven, meen synes ikke jeg har mærket det de sidste 2-3 dage, så det er skønt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er rat jeg ikke er den enste der Haarder sådan, nu ligger jeg så med influzena træls

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er rat jeg ikke er den enste der Haarder sådan, nu ligger jeg så med influzena træls

Åh så træls. Jeg lå hele sidste uge med det, det samme gjorde manden og datteren. Simpelthen forfærdeligt... Håber snart du er ovenpå igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvom jeg kun er 7+5 i dag, kan jeg ikke længere passe andet en leggins. Min mave buler og jeg har kvalme hver dag, der starter om eftermiddagen & varer indtil jeg falder i søvn... Er træt dagen lang og ekstra tørstig. Har nogle dage, andre dage ikke, den følelse i underlivet som om mennes er på vej...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvom jeg kun er 7+5 i dag, kan jeg ikke længere passe andet en leggins. Min mave buler og jeg har kvalme hver dag, der starter om eftermiddagen & varer indtil jeg falder i søvn... Er træt dagen lang og ekstra tørstig. Har nogle dage, andre dage ikke, den følelse i underlivet som om mennes er på vej...

Jeg er også mega træt, også spiser jeg appelsiner hele tiden :D

Jeg har det på samme måde med maven som om mens er på vej, og er lidt underligt for havde jeg slet ikke med den første. Men graviditeter er selvfølgelig forskellige :D jeg er 6+3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også mega træt, også spiser jeg appelsiner hele tiden :D

Jeg har det på samme måde med maven som om mens er på vej, og er lidt underligt for havde jeg slet ikke med den første. Men graviditeter er selvfølgelig forskellige :D jeg er 6+3

Hvor skægt med appelsiner. Jeg er også begyndt at crave dem nogle dage. Tit og ofte har jeg lige lyst til et eller andet specielt, men når jeg så køber det og har det foran mig, nej så har jeg ikke lyst alligevel. Jeg har virkelig svært ved at finde ud af hvad jeg har lyst til at putte i munden, men heldigvis er det hverken slik, kage eller andet i den retning. Det kan være leverpostej med rødbeder og smør på mine rugbrødsmadder (hvilket jeg ALDRIG bruger). Men det er meget mærkeligt. Men ingen tvivl om der bliver kørt mere ned end der plejer, det kan mærkes og ses. Pyha...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor skægt med appelsiner. Jeg er også begyndt at crave dem nogle dage. Tit og ofte har jeg lige lyst til et eller andet specielt, men når jeg så køber det og har det foran mig, nej så har jeg ikke lyst alligevel. Jeg har virkelig svært ved at finde ud af hvad jeg har lyst til at putte i munden, men heldigvis er det hverken slik, kage eller andet i den retning. Det kan være leverpostej med rødbeder og smør på mine rugbrødsmadder (hvilket jeg ALDRIG bruger). Men det er meget mærkeligt. Men ingen tvivl om der bliver kørt mere ned end der plejer, det kan mærkes og ses. Pyha...

Vil skyde på jeg bruger omkring 100 kr om ugen på store appelsiner i super best :D de er bare så gode... Hellere proppe mig med c-vitaminer frem for alt andet :D haha

Jeg har det problem pt at jeg ikke føler mæthed, så synes bare jeg kan spise og spise uden det fylder.. meen er heldigvis blevet bedre til at holde igen. Da jeg ved hvornår jeg ca. plejer og være mæt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

her æder jeg honning melon og tomater

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

her æder jeg honning melon og tomater

Uh lækkert :D

Bare vent til sommer, så er det vandmelon der ryger ned her :D og som om det hjælper på blæren.. haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER