Sodepige

Så melder jeg mig også ind her ;-)

4 indlæg i dette emne

Så vil jeg også stille og roligt melde mig ind her

Det bliver mit 4 barn og også det sidst jeg lægger krop til, jeg har efter egen bereninger termin den 4 oktoper

Jeg har 3 piger, 2 fra et tidliger for hold og så minste mussen sammen med min mand

Jeg er lige blevet færdig med en uddannelse som social og sundhedsassistent og står pt. uden arbejde, jeg er 33 år og bor i en lille by mellem Aaborg og Hadsund, sammen med min 2 yngste piger (den ældste bo hos far, efter eget ønske) og min dejlige mand som jeg har kendt i 5 ½ år og været gift med i 1½ år

Jeg håber lidt på en dreng den gang, selv om at det nu ville være næmmer med en pige mere, for har en del tøj m.m. fra de ander tøser.

Jeg håber på vi fåer en hyggelige gruppe her

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jubii!!! Og velkommen til! Jeg var ved at blive helt bange for at jeg skulle være helt alene her i oktobergruppen!! Skønt med selskab!! Og mange gange tillykke med graviditeten!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg melder mig også lige så stille til gruppen her. Jeg starter ud lidt anonymt, indtil vi har fortalt det til familie mm. Jeg er ikke helt sikker på termin, men i hvert fald oktober - et sted mellem 14. og 21.

Jeg tog en test i går aftes, som viste svagt positiv. De andre gange har den været helt tydelig i løbet af sekunder. Denne gang gik der et par minutter før den var utydelig.Tager en igen lørdag morgen for, forhåbentligt, at se en tydeligere streg :)

Om mig selv kan jeg lige nu blot fortælle, at jeg venter mit 3. barn :) Når vi går "offentligt", skal jeg nok præsentere mig selv lidt bedre.

Glæder mig til at følges med jer i den søde ventetid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen :D

Og tillykke med graviditeten, dejligt med nogen flere i gruppen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER