Guest BabyklarGirl

Skønt JM besøg i dag

8 indlæg i dette emne

Prinsessen er skønnet til 2400 gr nu - fin størrelse og hun vokser som hun skal. Og hvor er det bare fantastisk at høre hjertelyd :yay

Hvor store er jeres babyer ved at være ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ihh jeg kan slet ikke vente til jeg skal til JM på fredag. (Der er jeg 35+1 så det er jo tæt nok til vi kan sammenligne)

Tror det er første gang at jeg har glædet mig så meget, jeg kan næsten slet ikke vente den her gang. Hehe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, jeg var også meget spændt - især fordi hun er skønnet under gennemsnittet og vi har været til ekstra scanninger, men hun følger sin kurve så fint.

Jeg er selv 35+2 idag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en stofskiftesygdom, som jeg får medicin for og derfor kan påvirke hendes vækst. Desuden har jeg fået GDM, så også ekstra scanninger herfor. vi skal til 6. scanning i uge 7.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det med glemsomheden kender jeg alt for godt selv - især lige for tiden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidste uge da jeg var 34+4 blev jeg scannet, og der vejede hun lige omkring 2700 gram. Så hun er lidt over gennemsnittet størrelsesmæssigt, men følger sin kurve, så det er fint :) jeg har også problemer med stofskiftet og får medicin for det, så det er bare så dejligt at hun er godt med i størrelsen på trods af det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige været til JM i dag og lillebror er skønnet til ca 2600 g (34+2) så lige over gennemsnittet :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov jeg glemte da helt at opdatere herinde efter JM besøg i fredags. Der var jeg 35+1 og lillemanden blev skønnet til 28-2900 gram, så han ligger stadig over gennemsnit, men følger samme kurve som han hele tiden har gjort, læge og JM regner med 4 kg baby til termin. Så må vi se hvornår han kommer og om de så har ret.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER