Betty87

Så er første lægebesøg aftalt!

18 indlæg i dette emne

Og vi skal afsted d. 6 marts!! YAY.. Der er jeg godt nok i uge 10 eller der omkring, men det er åbenbart kutyme i mit lægehus, at det samtale ligger så sent. Men der er også en del ventetid ved min læge, så det kan også have noget med det at gøre!!

Hvor bliver det altså bare virkeligt!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med graviditeten :)

Du er sørme hurtig ude :) men så er der da noget at se frem til. Skal du så have lavet vandrejournal samtidig med.

Håber snart der kpmmer nogle flere der kan følges

med dig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er jeg egentlig, men troede faktisk at det skulle være mellem uge 6 og 8!! Og hvis jeg vil ind til min favoritlæge, så skal jeg være hurtigt ude!! Hun har nemlig ret meget ventetid!! Men ja det er der der skal laves vandrejournal!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og mange tak forresten ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også tillykke fra mig! :)

Jeg har også fået tid hos min læge - allerede i morgen! Men mit lægehus har så den praksis, at de gerne vil have 4 konsultationer under graviditeten i stedet for de normale 3. Så jeg skal af sted i morgen og igen om ca 2 ugers tid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også tillykke fra mig! :)

Jeg har også fået tid hos min læge - allerede i morgen! Men mit lægehus har så den praksis, at de gerne vil have 4 konsultationer under graviditeten i stedet for de normale 3. Så jeg skal af sted i morgen og igen om ca 2 ugers tid.

Tillykke med graviditeten!! Sikke fantastisk med et lægehus, som laver ekstra konsultationer!!

Hvornår har du termin? Og er det dit første barn?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ups så lige ude i siden at du har termin d. 8!! Det gik vidst lige lidt hurtigt ;) Så har du termin to dage før mig!! Velkommen i gruppen!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal afsted d. 25. februar, det er jo lige om lidt! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh hvor spændende!!! Er på fra mobilen, så hvor langt er du henne?!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med graviditeten!! Sikke fantastisk med et lægehus, som laver ekstra konsultationer!!

Hvornår har du termin? Og er det dit første barn?

Ups så lige ude i siden at du har termin d. 8!! Det gik vidst lige lidt hurtigt ;) Så har du termin to dage før mig!! Velkommen i gruppen!!

Jeg har faktisk termin den 5. oktober, men jeg kan ikke få lov til at ændre det... :( Systemet mener jeg skal lægge fødselsdatoer ind på 21 børn :o før jeg kan ændre det??? Mærkeligt... Nåh, men så længe der ikke er større forskel, går det nok.

Det er mit første barn. Hvad med dig, Betty87?

Mit første lægebesøg gik fint, og det er dejligt de gerne vil se mig en ekstra gang. Desværre fik min læge givet mig den forkerte Libero-bog, og jeg opdagede det først da jeg kom hjem, så nu sidder jeg med en bog der hedder "Gravid igen"... :wacko Den må jeg vist hellere få byttet når jeg skal til lægen igen den 26. februar...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er også mit første barn og vi er simpelthen så lykkelige :loveshower Jeg skal jo først til samtale 6 marts, hvor jeg er 8+6 og jeg synes bare der er mega lang tid til :( Men heldigvis har jeg masser af ting at få tiden til at gå med...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået en tid ved lægen i morgen... bare sådan til en kort snak og en test! Det har jo ikke den store betydning, da det først er ved lægebesøget i uge 10 jeg skal have lavet vandrejournal, men det er alligevel meget rart lige at få det bekræftet af lægen, blive noteret i systemet og snakke om de vigtigste ting her i starten...

Men ja, det er vist meget forskelligt om lægerne gerne vil se en til en bekræftigelse eller først senere til opstart af vj og blodprøvetagning...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min læge vil først se mig når jeg er 7+?, altså i kalenderuge 10.. Jeg synes bare der er laaaaaaang tid til.

Jeg skal forsøge at skaffe tid ved en bestemt læge i lægehuset, hvor der er adgang til ultralyd (han er gammel radiologi-overlæge), for så vil han scanne for at fastsætte termin og se efter hjerteblink.. Ihh :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået en tid ved lægen i morgen... bare sådan til en kort snak og en test! Det har jo ikke den store betydning, da det først er ved lægebesøget i uge 10 jeg skal have lavet vandrejournal, men det er alligevel meget rart lige at få det bekræftet af lægen, blive noteret i systemet og snakke om de vigtigste ting her i starten...

Men ja, det er vist meget forskelligt om lægerne gerne vil se en til en bekræftigelse eller først senere til opstart af vj og blodprøvetagning...

Jeg har nu fået en tid d. 4. marts hvor jeg er 8+4 til opstart af VJ! Jahh... glæder mig! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

melder mig lige i debatten....

Hvor er det spændende - Tillykke med alle graviditeterne!

Min læge har holdt ferie, så jeg skal ringe imorgen og høre hvornår de vil se mig...

Men har tid hos jordemoderen (inseminering) d. 28/2 til en scanning - så skal jeg høre hjertelyden og sikre at alt er iorden...og det glæder jeg mig rigtig meget til....så bliver det pludseligt mere virkeligt :yay Til den tid er jeg præcis 7 uger henne, så indtil videre har jeg ikke fortalt den glade nyhed til så mange - derfor er det så skønt med dette forum ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er min første lægebesøg aftalt. Min læge er lidt svær at få en tid ved så jeg har allerede ringet og fået en tid den 19/3 hvor jeg er 8+4.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg også fået mit besøg aftalt. Det bliver d. 14/3, hvor jeg er 8+1 (tror jeg).

Kl 17 ringer jeg til scanningsklinikken og bestiller en tidlig scanning til omkring d. 7-8/3, så vi forhåbentlig kan se hjerteblink.. :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende :) ja det bliver pludselig meget virkeligt,

Jeg skal til mit første lægebesøg på torsdag, hvor jeg er 8+0 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER