Guest M's mor

? Til mellemørebetændelse

5 indlæg i dette emne

Madison har desværre fået mellemørebetændelse og hen over weekenden har det virkelig været en kamp at få hende til at sove. Selvfølgelig fordi hun har haft ondt. Fredag og lørdag har hun ikke fået noget for det da vi ikke vidste det. Men i går og i dag børne panodil.

Vi skal hvis ikke hun får feber til læge med hende om en måned for at tjekke op på det. Men hvor lang tid tager det før det er ovre, og hvordan kan jeg vide det er ovre??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øh, hvis hun får børnepanodil, kan du reelt ikke vide om hun har feber? Bare lige en tanke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun får kun børne panodil til natten. Ikke om dagen. Og hendes temperatur har hele dagen været normal. Hun er heller ikke varm og faktisk meget frisk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mellemørebetændelse plejer at gå over inden for max 10 dage efter mine egne erfaringer! Jeg døjer selv med det ca. 8 gange om året pga. dårlige ører!

Et godt råd er at hæve hovedenden lidt - det tager lidt af smerterne, da betændelsesvæsken gør mest ondt i mellemøret, når man ligger ned!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mellemørebetændelse plejer at gå over inden for max 10 dage efter mine egne erfaringer! Jeg døjer selv med det ca. 8 gange om året pga. dårlige ører!

Et godt råd er at hæve hovedenden lidt - det tager lidt af smerterne, da betændelsesvæsken gør mest ondt i mellemøret, når man ligger ned!

Hvordan kan jeg vide det er ovre?

Hendes hovedenden er hævet, men det skete da hun blev forkølet så det var jp bare heldigt det var gjort. Overvejer dog at hæve lidt mere da jeg synes hun godt kan pive lidt når hun bliver lagt.

I går fik hun 3 ml panodil og blev puttet. Hun sov efter tyve min. Vågnede kl to og var sulten og vågnede igen kl kvarter i syv. De andre dage har vi brugt to timer på at putte hende fordi hun bare har grædt. Og det i går gør at jeg tænker det går den rigtige vej, for det er sådan det plejer at være. Hun tog sig til øret i morges så jeg gav lidt mere panodil, og der er ikke feber.

Men hun har længe lagt og kørt baghovedet rundt når hun kom ned og ligge og har også når hun har haft hovedet fri rystet på hovedet. Når hun ligger ned havde jeg troet det var pga eksem, og mår hovedet var fri troede jeg bare hun rystede på hovedet, men det kan måske være øret der har gjort ondt. I så fald bander jeg den læge væk der kiggede på hende for en mdr siden for allerede der var det galt.

Øv så døjer du da godt nok meget med det. Er det så mest om vinteren eller hele året rundt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER