Guest LilleMig

mormors hus til salg :O)

8 indlæg i dette emne

Kom lige til at sidde og lure boligere på nettet - gør jeg engang imellem :)

Og sørme om ikke min mormors hus er til salg igen, det er så 3 gang det er til salg siden hun døde for 6 år siden :blink

Men det er jo en dejlig mulighed for at se hvor meget der er blevet ændret ved det, og det må man sige er pænt meget :D

Synes nu stadigvæk det var meget hyggeligere da hun boede der ( da det var noget gammel l*** , men sådan har man det nok tit med sine bedsteforældres huse) :)

Her er det hvis nogen er nysgerrige :)

http://www.123hus.dk/start.aspx?ID=370&AutoID=71165&DID=140# ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det var da godt nok mange gang det har været solgt ;)

Min farmors hus er lige blevet solgt og overtaget her mellem jul og nytår. Er spændt på hvor meget der bliver lavet ved det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er et dejligt hus :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhh...et rigtig mormor hus:0) Du kan garnateret huske hvordan der duftede i de forskellige rum blot ved at se det ikke :loveshower Det kan jeg bare ved tanken...Mine bedster boede i et hus af samme "type". Jeg kan fine på at slå adressen op på krak indimellem bare for at sikre mig det ikke er blevet solgt igen :blush :blush

Der hænger SÅ mange minder i sådan et gammelt hus :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mormors sommerhus er også blevet solgt 3 gange siden hun solgte det i 98... :(

Nu er det bygget helt om, og er blevet til et helårshus. Billederne ser rigtig lækre ud, men det er bare ikke mormors sommerhus mere... Der er bygget til, og det er blevet malet hvidt.

Kan dog se de sidste sælgere har måtte slå en stor del af prisen... De købte det i 2003 til 3,8 og det er solgt i november 2010 til 2,9. Det var vist ikke en god investering!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da et meget lækkert hus...

Kender godt følelsen af det der med når et hus bliver solgt....

Kan slet ikke lide og køre forbi mit barndomshjem.. bliver så trist...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ser lækkert ud det hus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhh...et rigtig mormor hus:0) Du kan garnateret huske hvordan der duftede i de forskellige rum blot ved at se det ikke :loveshower Det kan jeg bare ved tanken...Mine bedster boede i et hus af samme "type". Jeg kan fine på at slå adressen op på krak indimellem bare for at sikre mig det ikke er blevet solgt igen :blush :blush

Der hænger SÅ mange minder i sådan et gammelt hus :biglove

Ja det er netop det, jeg kan huske lugten, hvordan alle møbler stod, de faste rutiner der var når man var der, de kærlige kram man fik og hvordan tæppet blev pakket ekstra godt rundt om en når vi have hyggeaftner :loveshower

Behøver jeg at sige at jeg savner hende helt vildt?! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER