MissM

Gode råd til indkøb

31 indlæg i dette emne

Dejlig tråd :balloon

Jeg havde voksipose til den første, og det har jeg heldigvis fået overbevist manden om :yay

Derudover har jeg strikket et lækkert babytæppe i ren uld i en skøn grøn farve, der kan bruges til begge køn. Nu går jeg jo desværre sygemeldt, så når først vi ved om det bliver en lille prins eller en prinsesse, skal jeg igang med at strikke noget mere, sy sengetøj, sengerand og alt muligt andet guf til den lille :baby1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dejlig tråd :balloon

Jeg havde voksipose til den første, og det har jeg heldigvis fået overbevist manden om :yay

Derudover har jeg strikket et lækkert babytæppe i ren uld i en skøn grøn farve, der kan bruges til begge køn. Nu går jeg jo desværre sygemeldt, så når først vi ved om det bliver en lille prins eller en prinsesse, skal jeg igang med at strikke noget mere, sy sengetøj, sengerand og alt muligt andet guf til den lille :baby1

Lyder hyggeligt med strikke, sy projekter :) - Hvornår skal du scannes? - spændende om det er en dreng eller en pige..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal scannes d 6/3, og det bliver såååå spændende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har et spørgsmål. og håber det er okay jeg ligger det i din tråd :)

nu er det jo nok rimelig varmt når vores bebser kommer til verden, skal man så bruge natdragter eller sover de i bodyer?

jeg kan sq ikke finde ud af hvlken størrelse natdragter jeg skal købe, om jeg skal starte ved 56 eller springe op til 62 eller 68????

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har et spørgsmål. og håber det er okay jeg ligger det i din tråd :)

nu er det jo nok rimelig varmt når vores bebser kommer til verden, skal man så bruge natdragter eller sover de i bodyer?

jeg kan sq ikke finde ud af hvlken størrelse natdragter jeg skal købe, om jeg skal starte ved 56 eller springe op til 62 eller 68????

Jeg vil bruge natdragter med mindre det er tropenætter - let's face it, dansk sommer er lunefuld. Hvis dyne er for varm men tæppe for koldt, er natdragter gode til at sørge for de små i hvert fald er dækket af noget.

Natdragter og heldragter og bukser med fødder er godt i starten. Deres tæer er kolde og strømper ryger bare af

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det en god idé med denne tråd :)

Os som venter os for første gang, har virkeligt meget at lære!

Jeg havde fx set indsatsen til badekar, og tænkt - sådan en SKAL vi da have - men havde da ikke tænkt på at baby måske ikke er enig :)

Jeg synes indsatsen til badekaret var lækkert mens Michela ikke var så stor så hun kunne sidde selv, for det er skisme hårdt i armene at holde hende, mens man badede hende, så den kan du rolig glæde dig til

Har ikke købt så meget endnu =)

Men har bevæget mig ud i selv at lave sengerand(skumrand), ammepude, matchene bamse og dynebetræk.. alt dette kommer til at koste ca. 650 kr. Så der er penge at spare hvis man er lidt fingernem :P også syntes jeg det er rart at have noget at bruge sin tid på, nu det bare føles som om tiden går meget langsomt ;)

Nogen der har erfaringer med babyalarmer, hvad er godt og hvad er skidt, har nok forelsket mig lidt i en Smart Nova ny model fra 2013... Har i nogen gode ideer???

Af baby alarmer brugte vi walkie talkies fra Harald Nyborg til 300 kr og de har fungeret upåklageligt.. de skal bare indsættes til en frekvens der ikke influerer med andre i området og der er rigeligt at tage af,,

Vi har ikke købt noget endnu til lillebror, men skal da ud og have fat i lidt tøj.. genbruger ellers alt andet fra sidst, men da vi skulle købe dengang købte vi stort set alt brugt og der findes rigtig meget godt derude som ikke er særlig brugt, da man jo kun bruger det i kort tid.. Tremmesengen var et arvestykke.. Odder Barnevogn med lift, dyne, myggenet, regnslag og pusletaske fik vi til 3500 kr, klapvogn fik vi gratis af kollega, trip trap stol fik vi gratis af venner, kommode til tøj købt på trendsales, legetøj arvet.. Tøj købt mega billigt af vennepar, Det eneste helt nye vi købte var all in one stofbleer som vi havde besluttet at bruge i stedet for papirsbleer, så når vi lægger alt sammen har vi brugt ca 8000 kr på første baby, hvoraf de 6500 gik til barnevogn og bleer.. ^_^

En ting jeg synes er helt hen i vejret at bruge penge på er sådan en hoved/halefad.. :huh Altså man kan jo bare starte oppefra og vaske nedefter og så beskidt bliver baby altså ikke over hele kroppen hver gang ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER