DitteJ

Frugi - 15% rabatkode - Ammetøjet er nu sat ned med op til 50%

15 indlæg i dette emne

Hej piger

Jeg er blevet valgt som "crusader" for tøjmærket Frugi i år. Det er meningen jeg skal prøve at udbrede kærligheden til mærket, og om ikke andet, så finde ud af hvad der afholder folk fra at købe det.

Men men.. De har givet mig en lækker rabatkode jeg kan kaste om mig som jeg lyster. Skriv "LARRY" i rabatkode feltet, og vupti er der - 15%.

post-4275-0-37650800-1359834779_thumb.pn - Fik jeg nævnt, at der også stadig er udsalgsvarer tilbage.

For de der ikke kender mærket, er det er økologisk tøjmærke, der gå meget op i bæredygtighed og at kvaliteten i det de laver holder.

De startede som "cut4cloth" som et mærke der lavede tøj der passer ud over stofbleer. Indehaveren var træt at der ikke var tøjmærker til hendes børn og deres stofbleer, så hun startede med at lave sit eget i sit soveværelse, og så voksede det ligesom derfra. Sidenhen er tøjet i str. 3-8 år kommet til.

Deres tøj er meget gennemført, og har ofte mere eller mindre skjulte dobbeltfunktioner. Fx. en kjole der bliver forvandlet til en nederdel som barnet vokser, og trøjer der kan vendes med vrange ud hvis der spildes. Bukser laver de (bla) så buksebenene kan foldes op til en start, og foldes ned som barnet vokser - Helt uden at det ser praktisk ud!

Kan kun tale for babytøjet (0-2 år), da det er det jeg har købt af. Og det er LÆKKET! Deres bodyer er i det dejligste bomuld, og har endnu ikke købet noget fra dem der skuffede mig. Det har det bedste ry, og det holder form og farve.

Hvis du endnu ikke har hørt om, eller prøvet tøjet, så kig forbi www.welovefrugi.com

- Og husk at de nu også laver stofbleer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

PS. laekkert ja, men helt enormt stort i stoerrelserne, synes jeg - selvom jeg har en stofblemaas ,)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

PS. laekkert ja, men helt enormt stort i stoerrelserne, synes jeg - selvom jeg har en stofblemaas ,)

Ahhhhrrrr nu er det vel (forhåbentlig) ikke dig der har en stofblemås Camilla ;)

Men må ind og lure på tøjet imorgen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ahhhhrrrr nu er det vel (forhåbentlig) ikke dig der har en stofblemås Camilla ;)

Men må ind og lure på tøjet imorgen :)

:D Naij, medmindre mine vaskbare trusseindlaeg taeller :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

PS. laekkert ja, men helt enormt stort i stoerrelserne, synes jeg - selvom jeg har en stofblemaas ,)

^_^ Ja, det har jeg hørt et par andre sige også. Eller måske den ene er dig i virkeligheden :D Men det kan nok ikke undgås helt når de "sparre" så mange str. væk. Jeg har både tøj fra dengang det hed C4C og nyere kollektioner, og synes det bliver bedre og bedre i forhold til ikke at virke så enormt. Men vildt dejligt med erfaringer med tøjet. :yay Mon man skulle prøve at lave sådan en af de der BK undersøgelser, jeg ved man hvert fald engang kunne lave. Så kan Frugi også lærer noget mere om de danske mødre, og kendskabet til mærket herovre i det smukke DK.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

^_^ Ja, det har jeg hørt et par andre sige også. Eller måske den ene er dig i virkeligheden :D Men det kan nok ikke undgås helt når de "sparre" så mange str. væk. Jeg har både tøj fra dengang det hed C4C og nyere kollektioner, og synes det bliver bedre og bedre i forhold til ikke at virke så enormt. Men vildt dejligt med erfaringer med tøjet. :yay Mon man skulle prøve at lave sådan en af de der BK undersøgelser, jeg ved man hvert fald engang kunne lave. Så kan Frugi også lærer noget mere om de danske mødre, og kendskabet til mærket herovre i det smukke DK.

Altsaa, nu er det maaske ogsaa fordi min Noah var saa lille, men hans 0-3 mdr. kom ikke paa de foerste 3 maaender og saa var sommeren forbi :P

Han er nu 7 maaneder og passer stadig 3-6 maander i Frugi :o Han er ret normal i str efterhaanden, men maaske en lille maaned bagud, fordi han er slank. Saa det er stort, synes jeg, isaer, naar jeg sammenligner med danske Fred's World og svenske Maxomorra, som ogsaa er oekotoej. Jeg har koebt en kortaermet body, som jeg er spaendt paa, om vi faar glaede af denne sommer, for den ser daelme stor ud ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hey DitteJ - Hvordan bliver man egentlig valgt som "crusader" for tøjmærket Frugi?

Og hvad er der egentlig i dette arbejde for dig? :)

Mange venlige hilsner

Babyklar.dk

Martin

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skulle såmænd ansøge om det :P Svare på 5 spørgsmål, og mig selv, mine tøjvaner og sådan. De vælger 12 hvert år, og det skal vist være noget særligt at få lov til. Fordi man er i direkte kontakt med dem der sidder og designer og produktudvikler ect.

Har stadig ikke helt fundet ud af hvad det kommer til at gå ud på. Jeg søgte fordi jeg selv er utrolig begejstret for mærket. Mindst halvdelen af mit ny indkøbt babytøj er Frugi. Alt sammen købt før det her. Jeg er måske lidt for glad for mærket, så da jeg så de søgte, prøvede jeg bare. Var ikke klar over hvad det gik ud på.

Jeg får som sådan ikke det vilde ud af det. Har fået en særlig rabatkode, så jeg får rabat hver gang jeg køber noget hos dem i år, frem for LARRY-kode der kun kan bruges til ens første køb / et køb pr. email. De bruger os til at finde ud af, hvad de kan gøre for at forbedrer mærket, og komme med ideer til og meninger om de nye kollektioner. Vi vil få nogle dele af deres kollektion som vi skal teste, og give vores mening om på alle mulige ledder og kanter. Så de kan forbedre det, og videreudvikle. Er lige blevet tilsendt en amme-natkjole ;) Og den er selvfølgelig min til evigt eje, så det får jeg ud af det. Har fået af vide at der kommer "udfordringer" i løbet af året, men ikke præcis hvad de bliver.

Frugi vælger den bedste crusader når året er omme, og denne får en livslang rabatkode, men jeg har ingen forhåbninger om at det bliver mig, da der sidder 10 hjemmegående "crusader" mødre i England med alt for meget fritid, så det stressmoment gider jeg ikke.

Er det fordi jeg har gjort noget forbudt? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Ditte..

Hvor er du HELDIG :0) Jeg har ansøgt flere gange da jeg ligsom dig er helt pjattet med mærket! Jeg surfede lige på nette efter noget dansk frugi salg, da jeg opdagede denne tråd, så jeg synes det er HELT FANTASTISK du har det din larry kode.. Tak for det. :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Frugi kendte jeg ikke, men det ser godt nok hyggeligt ud deres babytøj! Hvordan er kvaliteten sammenlignet med Ticket? Jeg er i sær vild med kjolen som den lille piger bærer på forsiden - very cute!

I øvrigt også en rigtig sød shop de har!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til FrøkenSkruk

Jeg kender ikke Ticket, så kan ikke samligne med det, men min erfaring er at det holder form, farve (det ser ikke falmet ud) og comfort (det forbliver blødt) efter mange vaske.

Hvad angår at blive fnuldret synes jeg det er bedre end molo og på niveau med ej sikke lej. Og tøjet kan tørretumbles ;)

Håber det hjalp :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Ditte..

Hvor er du HELDIG :0) Jeg har ansøgt flere gange da jeg ligsom dig er helt pjattet med mærket! Jeg surfede lige på nette efter noget dansk frugi salg, da jeg opdagede denne tråd, så jeg synes det er HELT FANTASTISK du har det din larry kode.. Tak for det. :P

Ihhh hvor dejligt med en Frugi-love fælle :bunny Det er virkelig et skønt mærke. De er pt igang med deres nye kollektion af ammetøj, og det ser vildt spændende ud :) Vi har efterlyst noget lidt mere moderne og "pænt" og de har rent faktisk lyttet.

Mht. koden så velbekom da :) og du deler den bare med alle du kender ;) Jo flere vi kan få til at prøve mærket, og blive forelsket, jo lettere bliver det at få fat på her hjemme. Det skrev jeg også i ansøgningen! At det ville være helt fantastisk om man kunne gå ind i en butik der havde det hægende. Uhh jeg tror det ville blive dyrt... :badgirl

Hvis du har nogle kommentar til mærket. Ting de mangler, savner eller som kunne laves mere smart, så ved jeg de gerne vil høre det. :) Også fordi der er forskel på hvad en UK mum vil have, og en DK mor vil have. - Har jeg erffaret! :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til alle jer der også er på stofbleer, så har Frugi nu lanceret deres, for de der ved det, ventede stofble. :yay

http://www.welovefrugi.com/baby/unisex/cloth-nappies/

299706_10151832967163228_845275629_n.jpg

De er lavet sammen med TotsBots og er deres "Easyfit V3", men i smarte Frugi farver. De koster £17 og punden er lave lige nu, hvilket jo altid er dejligt. Man kan selvfølgelig bruge Larry koden til at få 15% på bleerne også :loveshower Dvs. de kommer helt ned i under 130 kr. pr. stk.

Hvis der var nogen der kunne bruge sådan en lille nyhed :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Frugi kendte jeg ikke, men det ser godt nok hyggeligt ud deres babytøj! Hvordan er kvaliteten sammenlignet med Ticket? Jeg er i sær vild med kjolen som den lille piger bærer på forsiden - very cute!

I øvrigt også en rigtig sød shop de har!

Hej :)

Kender desværres ikke Ticket heller, men kan kun sige god for Frugi. Som Kdrag siger så er det noget lækkert tykt og blødt bomuld, der bliver ved med at være lækkert. Jeg har også Frugi tøj der er købt brugt, og ja du kan da godt se, at det er vasket før, men uden at det er slidt. - Og det holder formen, i modsætning til fx H&M (der også er udmærket, man får jo hvad man betaler for).

Jeg har også bodyer fra Serendipity, og de er meget tynde synes jeg. Det er meget af deres tøj hvis jeg skal sige det, og det vil du aldrig opleve med Frugi. Deres tøj bliver lavet til at blive brugt, og selv deres skjorter er i lækker tyk kvalitet (de har desværre ikke nogen i kollektionen pt, hvilket jeg har grædt til dem om ;) ).

Mht til deres side, og nye kollektion så er jeg også bare helt vild med kjolerne. Der har de virkelig ramt noget rigtigt. Deres drengetøj er meget engelsk denne gang, men sådan er det jo. En skam jeg ikke ved om jeg venter en dreng eller pige :D Eller måske det er heldigt. Babytøjet er jeg også helt vild med. Især at de nu laver en 3-pak med bodyer, og at de kommet på nye ideer med tog og jordbær i stedet for at det er ænder og hunde det hele :rolleyes

Smider et link til deres katalog. Dog i en E-udgave, dem i papir har jeg liggende her i Billund, hos min "flegling" i Ølgod og hos min søster i Viby (Århus). Kan evt. smide et af i eller imellem en af de områder hvis nogen skulle ønske det. For nu håber jeg bare linket virker!

http://www.welovefrugi.com/catalogue/Spring-2013

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haløjsa.. Nu sætter de deres ammetøj ned med op til 50%. Det er noget lækkert ammetøj, selvfølgelig er der noget der er mere vellykket end andet, men sådan vi det jo altid være.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER