KarinaT

Næste måned...

7 indlæg i dette emne

Er det ikke lidt vildt at tænke på (og sige!) at næste måned er der vores guldklumper kommer <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er både vildt og fantastisk :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er helt vildt <3 glæder mig så enormt meget, og synes at tiden er gået voldsomt hurtigt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er jo vildt, vildt! Og vildt fantastisk.

Jeg synes også bare tiden er fløjet afsted, han kommer jo lige om lidt min lille basse :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fatter det heller ikke...om ca 4 uger er jeg inden for termin og om små 5 uger er jeg der hvor Lucas kom til verden...og tror heller ikke lillebror har tænkt sig at blive tiden ud, så det er jo virkelig snart...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare helt vildt :yay Jeg kan godt mærke at mine tanker kredser mere og mere om den forestående fødsel. Svigerfar fik lidt et chok da jeg fortalte at når man nåede til uge 37, er det indenfor termin. Han har nemlig lige en skiferie, som han gerne ville nå inden han bliver farfar :) hehe. Så han når hjem til det :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så gik det så også lige op for mig at terminsgrupperne er rykket igen herinde :lol Jeg undrede mig sådan over at det så anderledes ud :lol :lol

Hehe, også mig.

Kunne ikke forstå hvorfor denne tråd stod som den nyeste, når vores gruppe stod som umarkeret. Men det var så april der var umarkeret. Ja læse kan jeg vidst ikke, ;) Men feeeeeedt at vi er rykket igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER