tville1978

Tvilles tabertråd

12 indlæg i dette emne

I dag starter jeg til diætist efter en pause på et år. Jeg har brug for et spark i rumpen.

Jeg skal have lavet en helt ny kostplan og er ellers spændt på at høre hvad hun ellers har og sige.

Jeg vil gerne tabe mig mindst 10 kg og det skulle gerne være varigt denne gang.

Vægt

1/2-13- 76,6

8/2-13- 75,2

1/3-13- 74,4

24/4-13-76,9

21/5-13- 75,8

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Spændende :)

Held og lykke :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gik fint hos diætisten. Blev målt og vejet, og fik en rigtig god snak om kosten og mine mål.

Har erkendt at jeg faktisk trøstespiser om aften når ungerne er puttet, og det er særlig slemt hvis ungerne har været strenge, så syntes jeg at jeg har fortjent noget usundt <_<

Har fået en tid om 1 uge, så det bliver spændende og hårdt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vægt i dag 75,1 så der er røget lidt af. Har været igang i en uge og det er hårdt, men ikke hårdere end jeg regnede med. Har købt bogen Spis dig rask og den er helt fantastisk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende at høre om dine erfaringer! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg endnu en gang været til diætisten og vægten sagde -500g. Så 2,2 kg har jeg tabt siden start, og det er jeg glad for.

Det kunne måske været gået hurtigere, men jeg har syndet nogle gange og jeg har været lidt presset. Ikke at det er nogle undskyldning, men jeg er rigtig dårlig til at få mine mellemmåltider, da vi i perioder har rigtig travlt på jobbet.

Om 14 dage skal jeg afsted igen, så det er bare med at klø på, og så har jeg besluttet at når jeg har tabt 5 kg, så vil jeg købe mig et nyt BH sæt som belønning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super flot tab :) Gad godt jeg kunne prale med det samme...

Og god ide med belønning... Jeg har selv en belønning i vente når jeg når i mål, måske jeg skulle få nogle flere ind imellem...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg tilbage igen. Skal til diætist i dag efter 2 mdr. fravær.

Blev fyret i midt marts og har slet ikke kunne overskue noget.

Men nu skal det være. Har bare ladet stå til og tør ikke spå om hvad vægten siger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan godt forstå, at overskuddet ikke har været der til at fokusere på vægten :kram2

Håber du finder overskuddet igen, nu hvor du virker til at have fundet en dejlig arbejdsplads igen :)

Hepper på dig :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøver endnu en gang at få gang i vægttabet. Skal til Bulgarien til sommer og vil da gerne være 3-4 kg slankere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber det lykkes for dig :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER