Mommy

Nogen tegn på snarlig fødsel?

4 indlæg i dette emne

Nu er vi efterhånden nogle stykker der nærmer os termins datoen og en del der er over 37+ også, så det kunne da være spændende at høre om der er nogen der begynder at mærke tegn på snarlig fødsel?? :)

Jeg har igennem den sidste uge haft rigtig meget murren ved skambenet og bækkenet og er ikke i tvivl om lillepigen er ved at synke ned. Jeg har haft nogle små blødninger i samme forbindelse, så der er helt sikkert ved at ske en modning.

De sidste par dage har det væltet ind over mig med plukveer. Faktisk så mange at jeg efter et døgn med plukveer hvert til hvert andet minut i over 20 timer i streg, lige måtte ringe til fødegangen for at høre om det var ok. Jeg er ikke i tvivl om det "kun" er plukveer og ikke rigtige veer, men jeg syntes nu alligevel at SÅ mange veer og i så lang tid var lige i overkanten. Jdm bad mig lige få min urin tjekket igår og ellers syntes hun det lød som om fødslen bare var tæt på nu.

Jeg føler også selv det er ved at komme tæt på nu uden jeg sådan kan sætte ord på hvad det er der gør det. Tripper virkelig også efter at det skal ske snart så vi kan få vores lille prinsesse at se og begynde vores liv som en familie på 5 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Desværre ingen rigtige tegn her, det er nok mest bare fordi jeg gerne vil have det til a være tegn ;)

har lidt øget udflåd, men der er hverken klumper eller blod eller noget.

Har de sidste par uger haft en del flere plukveer end før, der niver mere, men ikke noget nær det jeg hører mange af jer andre have.

Mit skamben/understel bliver stadig tortureret men det har efterhånden foregået i mange uger, værst er det hvis jeg skal tisse meget, så om natten bliver der humpet til toilettet og ønsket om en natpotte ;)

Men det desværre nok mest tegn på slut graviditet end start fødsel.... men er også kun lige i uge 37+0 men gad godt han ville komme før tid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aner ikke hvad der er tegn og hvad der driller <_<

Har de sidste par uger haft rigtig mange plukveer som bider, mens agtige smerter, lændesmerter, småveer, niven i underlivet og generelt smerte.

Vil høre jm til det i dag men tror ikke det betyder det helt vilde.

Plukveer kommer af ingenting, men sådan er det jo her til sidst

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg troede faktisk at jeg skulle føde natten til søndag i sidste weekend, men det viste sig at være falsk alarm.

Oprettede en tråd her:

Nu er alt normalt igen, har dog stadig en del mensturationsagtige smerter og lidt plukveer, men ikke noget voldsomt. Måske var det mit "forvand der gik" i sidste weekend, som nogen skriver, men jeg ved det ikke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER