Frøen

billeder af frøen

4 indlæg i dette emne

hej piger

jeg var til scanning i dag og mod forventning fik vi lov at se 3D scanning også :loveshower

Så ville bare lige dele disse med jer da jeg selv slet ikke kan lade være med at se på dem :kuller

de burde måske nok ligge i en af billedtrådene, men tænkte når nu der er her i gruppen jeg "hører til" så kunne de godt ligge her.

TAK til jer alle fordi i er så super, uden jer havde graviditeten helt sikkert været en del sværere at komme igennem.

post-5549-0-25964900-1359566755_thumb.jp

post-5549-0-73327400-1359566775_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Såååå fine billeder.... :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at du er så glad for 3D billederne.. :) Jeg er sådan en der synes de er virkelig creepy! Jeg så også vores knægt i 3D for nogle uger siden. Havde ikke bedst om det, og ville faktisk nok helst have været fri :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan helt sikkert godt se det creepy i det. Tror egentlig også mest min fascination ligger i det tekniske- at det er muligt at tage sådan et billede! :) men syntes også det er lidt snyd at se ham så tydeligt inden fødslen. ..vildt at kunne se allerede nu mens han stadig er i maven at han ligner min mor! !! Og dermed også mig ;) men kan nu ikke lade være med at se på dem alligevel og vi blev slet ikke spurgt om vi ville Heller.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER