AnonymWannaBeMor

hvad kan grundene være?

5 indlæg i dette emne

jeg har regelmæssig cyklus på 35 dage, har altid positiv æl-test på dag 20 og går ud fra at æl så ligger på dag 21.

Min kæreste har for nogle år siden været med i et forsøg, hvor han fik testet sin sæd, og den var helt fin.

Vi har altid sex før/under og efter æl (ca hver anden dag, nogle dage hver dag) vi er ikke overvægtige, ryger ikke og drikker næsten aldrig.

Min læge vil nok ikke se mig så tidligt (6. mdr har vi prøvet), men jeg undrer mig bare over, hvad f***** der kan være galt med mig:(

De ting jeg har remset op, er dem jeg oftest støder på i forbindelse med, at man ikke kan blive gravid, men hvilke andre grunde kan der være?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der er sandsynligvis intet galt med dig - det er meget normalt, at der går ½-1 år inden man bliver gravid. Man har omkring 20 % chance for at opnå graviditet hver cyklus, og nogen kvinder er selvfølgelig heldige at blive gravide i første hug, mens andre må arbejde lidt hårdere for det, uden at der er en fysiologisk forklaring.

Keep trying, det skal nok ske for jer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kram!

Det KAN jo også være din mand... Der er faktisk RIGTIG mange mænd, som der har dårlig sædkvalitet..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror ikke der er noget galt, selvom du ikke lige bliver gravid. Vi er også sunde og raske begge to og jeg blev gravid i 11. måned.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Højest sandsynlig er der adeles ingenting galt med dig. Det er meget normalt at der går ½-1 helt år før der er gevinst...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER