mor-til-asta-09

Mens lignende smerter i maven/ryggen.

5 indlæg i dette emne

Hvad tror i dette kan skyldes.. Havde det allerede inden jeg testede positiv, så troede egenligt bare det var mens der var på vej.. Men kan man godt have smerterne selvom mens ikke er der pga hormonerne??

Døjer rigtig meget med ryggen i forvejen, og føler det kommer derovrefra.. kan det passe? kan det strække sig så meget???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Altså jeg har en smule mennes ligende smerter ind i mellem, eller som om man er øm, og nogle dage kan jeg også mærke det om i lænden. Tænker også det er meget tidligt, but what do I know? Det er nu sådan det føles :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det virker så underligt med symptomer allerede nu :D Især når jeg ikke havde en eneste i sidste graviditet :D

Altså jeg har en smule mennes ligende smerter ind i mellem, eller som om man er øm, og nogle dage kan jeg også mærke det om i lænden. Tænker også det er meget tidligt, but what do I know? Det er nu sådan det føles :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved mig har det været så voldsomt...især i uge 4-5 at jeg har ligget vågen....det er blot kroppen der lige skal afreagere på graviditetshormonerne og den begyndende udvidelse af livmoderen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt og høre, for har virkelig ondt i kroppen.. Skal til massør imorgen, håber hun kan vride lidt i mig så jeg kan nyde starten af graviditeten også :D

Ved mig har det været så voldsomt...især i uge 4-5 at jeg har ligget vågen....det er blot kroppen der lige skal afreagere på graviditetshormonerne og den begyndende udvidelse af livmoderen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER