liva30

Der er så stille.....her....

6 indlæg i dette emne

Hej alle! Nu hvor vi alle har født hvordan går det så? Her er der gang i den! Tvillingerne vokser som de skal og er relativt nemme. Vi skulle lige lære hinanden at kende men nu går det godt. De begynder at være mere vogne og de smiler til os! Det er så fedt! Sådan to tandløse smil og mit hjerte smelter!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes det er virkelig hårdt lige i øjeblikket. Nadja nægter at ligge for sig selv og de fleste dage nægter hun at sove om natten.. Og med en storesøster på næsten 22 mdr der skal have opmærksomhed om dagen, tærer det meget på kræfterne.. Og så er hun tit ked af det pga ondt i maven selvom hun får lactulose.. Nogle gange kan hun græde hele natten.. Så det er hårdt når man tænker på at Kira sov igennem fra hun var 5 uger gammel.

Jeg måtte stoppe med at amme efter 14 dage fordi der ikke var næring nok i min mælk til at hun kunne blive mæt og tage på.. Så nu er hun fuldt på flaske hvilket jeg er ked af da min amning af Kira heller ikke lykkedes dengang..

Mangler stadig at tabe omkring 10 kg.. Så jeg render stadig rundt i mine ventebukser for jeg kan sq ikke få røven ned i mine almindelige bukser..

Jeg TROR jeg er færdig med at bløde (endelig!!!) men kroppen snød mig også for et par dage siden, så jeg krydser fingre for at det denne gang er slut med at bløde..

Og Nadja er nu 8 uger og 2 dage gammel.. Tænk at hun allerede er så gammel..

Og så har vi en masse personlige og økonomiske problemer der tynger os og ødelægger vores humør.. Men så er det godt at Nadja kan komme med en masse smil og grin uden lyd og hun er begyndt at sige lyde <3 :')

Og Kira er SÅ sød ved Nadja og elsker hende mere end noget andet..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg kan nu også mærke der er kommet en lille baby til :P Mathias sover så til gengæld okay om natten, vågner kun når han er sulten også står vi op mellem kl 5 og 6 , det er lidt forskelligt.. men om dagen gider han ikke og sove, det er kun på min mave han tager en lur engang imellem, så det ender med skrig og skrål fordi han kører over træt :( Jeg ligger ham så ind i sengen, når han er faldet i søvn på mig, men der går højest 10 min. så vågner han og er godt sur, men jeg tænker jeg bliver ved med at prøve at ligge ham, han skal jo lærer at sove selv og det har han jo også haft gjort. I starten kunne jeg lulle ham i søvn i barnevognen, men det hjælper heller ikke lige i tiden :(

De store drenge er heldigvis rigtig glade for ham :) så de kan godt underholde ham engang imellem ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her går det rigtig godt :)

Alyssa er en nem og dejlig baby, der kun græder hvis hun har lidt maveonde eller når hun vågner og er sulten. Hun sover fint fra 22/23 til 6 kun afbrudt af en enkelt flaske eller to. De sidste par dage har hun efter flaske omkring klokken 6 sovet videre til 9.15, så det håber jeg da holder ved :)

Hun smiler SÅ meget og elsker at småsnakke, lytte til musik og udforske verden! Hun har det smukkeste røde hår og dejlige blå øjne og hun elsker at møde nye mennesker, så længe mor og far er i nærheden. Hun er 6 uger i morgen :)

Jeg har desuden fået nyt job med start her den 18. februar når min barsel er ovre, som jeg glæder mig rigtig meget til at starte på! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her går det rigtig godt :)

Alyssa er en nem og dejlig baby, der kun græder hvis hun har lidt maveonde eller når hun vågner og er sulten. Hun sover fint fra 22/23 til 6 kun afbrudt af en enkelt flaske eller to. De sidste par dage har hun efter flaske omkring klokken 6 sovet videre til 9.15, så det håber jeg da holder ved :)

Hun smiler SÅ meget og elsker at småsnakke, lytte til musik og udforske verden! Hun har det smukkeste røde hår og dejlige blå øjne og hun elsker at møde nye mennesker, så længe mor og far er i nærheden. Hun er 6 uger i morgen :)

Jeg har desuden fået nyt job med start her den 18. februar når min barsel er ovre, som jeg glæder mig rigtig meget til at starte på! :D

Dejligt at det går rigtig godt, jeg synes tiden flyver afsted min basse bliver 7 uger på mandag ;)

Tillykke med dit nye job :) Så er det ikke meget barsel du holder, jeg skal først starte i oktober :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak Kristin :)

Ja barslen er kun 16 uger samlet her i Holland, så jeg startede 18. februar og det går super godt! Håber dog jeg kan nøjes med at arbejde 32 timer og ikke 40, når der kommer lidt mere styr på økonomien :)

Alyssa er stadig glad og konstant smilende, elsker sin "dagplejemor" og sover fra 20.30-6.30 med én flaske omkring klokken 3-4 stykker, så vi kunne ikke bede om mere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER