Nitzen1987

DP/VS?

7 indlæg i dette emne

Uha synes, at tiden, hvor barslen lakker mod enden, nærmer sig med hastige skridt :(

Skal din baby i vuggestue eller dagpleje?

Har I fået plads?

Hvornår skal baby starte i DP/VS?

Hvornår slutter din barsel?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lasse ska i dp. Ja vi har fået plads - faktisk fra 1/2, men har valgt at han først starter 18/2. Min barsel slutter 3/3, men starter først 5/3 pga der lægger en fridag i mit vagtrul d. 4/3 og det er jo bare en fordel for mig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lia skal i dp ;)

Vi skal på besøg D. 29/1, hun starter officielt D. 3/2 og min barsel slutter ultimo februar :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Simon skal i vs. Vi har skrevet ham os med behovsdato 1.4 vel vidende at vi bor i Kbh og nok skal vente lidt længere på en plads. Min barsel slutter 27.5 så satser på at have god tid til indkøring, og kører det bare så starter jeg før tid og gemmer de sidste dage. Vh Lene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har valgt vuggestue. Og har fået plads i samme integrerede institution, som storesøster er i børnehave i. Det er toplækkert. :)

Min barsel slutter 22. april og jeg starter dermed på arbejde igen 23. april. Øglen skal starte d. 1. marts, da jeg oprindeligt troede jeg startede på arbejde 23. marts.

Jeg overvejer at finde ud af, om jeg evt kan starte allerede 1. april og evt gemme de sidste 22 dage til et andet tidspunkt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har ikke hørt noget med plads til madison endnu men hun er også først skrevet op til 1 juni. Dog hvis jeg bliver godkendt som dagpleje starter jeg op 1 august og beholder hende hos mig. Min barsel slutter den 26 april men da jeg ellers går i skole skal jeg først starte i juni

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Clara skal i vuggestue og vi har fået plads... Hun skal starte den 1/4... Min barsel slutter den 18 april og skal starte i praktik den 19/4...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER