Guest

Har i talt om endnu en baby?

6 indlæg i dette emne

Nogle af de andre mødregrupper har dette spørgsmål oppe at vende.

Vi har talt lidt om hvornår Tobias skal være storebror. Min mand er klar nu, men jeg vil gerne vente lidt inden projekt lillebrøster bliver sat igang, da jeg blev fastansat under graviditeten og synes ikke jeg kan "tillade" mig at skal på barsel igen lige med det samme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

vi har talt om at elliot skal være 2-3 år slev om min kæreste godt ville havde et barne til allerede :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har snakket om at begynde projekt baby om et år ved denne tid... Så bliver Sif 2 ½ + ... år når hun bliver storesøster...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal ikke have flere. Vi har altid snakket om at få 2 børn og det har vi nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også snakket lidt om nr. 2. Johan er nu 8 mdr. Og 4 dage. Men da vi skal giftes 7.9.13 venter vi et års tid med at gå igang med projekt baby nr. 2, da vi gerne vil have overstået brylluppet inden jeg skal være gravid igen, så jeg selv kan nyde bryllupsfesten.

Men må nok indrømme at jeg gruer lidt for at skulle starte på mit arbejde igen på mandag, efter 8 fantastiske måneder med vores skønne lille søn!!!

Men er nok også lidt af den holdning at Johan skal have lov til at være baby og lille noget tid endnu, så han ikk bare skal være storebror og stor dreng, fordi der kommer ny baby i familien... Og jeg vil gerne nyde ham noget tid endnu, istedet for måske at komme til at "glemme" ham lidt, hvis/når der kom en ny baby....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også snakket lidt om nr. 2. Johan er nu 8 mdr. Og 4 dage. Men da vi skal giftes 7.9.13 venter vi et års tid med at gå igang med projekt baby nr. 2, da vi gerne vil have overstået brylluppet inden jeg skal være gravid igen, så jeg selv kan nyde bryllupsfesten.

Men må nok indrømme at jeg gruer lidt for at skulle starte på mit arbejde igen på mandag, efter 8 fantastiske måneder med vores skønne lille søn!!!

Men er nok også lidt af den holdning at Johan skal have lov til at være baby og lille noget tid endnu, så han ikk bare skal være storebror og stor dreng, fordi der kommer ny baby i familien... Og jeg vil gerne nyde ham noget tid endnu, istedet for måske at komme til at "glemme" ham lidt, hvis/når der kom en ny baby....

Det var da den fedeste bryllupsdato! :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER