Guest

testhold uge 5

67 indlæg i dette emne

:toot Nå, hvem står og skal teste i næste uge? Skriv et indlæg med din testdag, og meld tilbage med en status

Gravid :gravid

Mens :gal

Ingen afklaring endnu :numse

Mandag d. 28/1:

Tirsdag d. 29/1:

Onsdag d. 30/1:

Torsdag d. 31/1:

Glossi :gal

Fredag d. 1/2:

Millivanilli :gal

Lørdag d. 2/2:

Snublefod :numse

TMaria :gal

Søndag d. 3/2:

tut

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh for pokker, jamen så sæt mig på til torsdag d. 31. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh for pokker, jamen så sæt mig på til torsdag d. 31. :)

Det gør jeg. Har sat mig selv til onsdag, fordi jeg er på kursus onsdag til fredag, så jeg undlader at fumle rundt med tisseprøver på hotellet, men samtidig er jeg ret så nysgerrig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha, du må hellere sætte mig på fredag den 1.2., selv om det nok er lige tidligt nok, så har jeg tænkt mig, at teste der! :rolleyes

:bd til alle"!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha, du må hellere sætte mig på fredag den 1.2., selv om det nok er lige tidligt nok, så har jeg tænkt mig, at teste der! :rolleyes

:bd til alle"!

Det er hermed gjort. Jeg var selv dum nok til at teste i dag (3+3), og den var selvfølgelig negativ. Onsdag er nok også liiiidt tidligt, men så tester jeg igen om en uge, hvis den er negativ onsdag og mens ikke melder sin ankomst :rolleyes Masser af :bd til dig og os alle :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æv, jeg skulle have været på torsdag - men min menstruation er allerede kommet i dag, bliver altså snart træt af det.

Men men men, nu skal vi i gang med reagensglas behandling, måske der er mere held ved det (det er der forhåbentlig, for nu vil vi gerne snart have vores drøm opfyldt!).

Men - held og lykke til jer andre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æv, jeg skulle have været på torsdag - men min menstruation er allerede kommet i dag, bliver altså snart træt af det.

Men men men, nu skal vi i gang med reagensglas behandling, måske der er mere held ved det (det er der forhåbentlig, for nu vil vi gerne snart have vores drøm opfyldt!).

Men - held og lykke til jer andre.

Æv, det var synd, men godt at du har et reagensglasforsøg at se frem til. Jeg håber, det gi'r hurtig gevinst :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æv, det var synd, men godt at du har et reagensglasforsøg at se frem til. Jeg håber, det gi'r hurtig gevinst :goodluck

Tak det var sødt af dig at skrive! Håber I har held i denne uge alle sammen :) Ville da være skønt for jer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej men altså, jeg har taget en snydetest i dag :whistling , og den var selvfølgelig negativ. Det var en billig test, og der stod at den er sikker fra den dag man forventer menstruation, så jeg bevarer håbet, da jeg jo testede for tidligt... Er der nogen grund til at tro, at de dyrere tests (Clearblue e.l.) er mere følsomme og kan tages tidligere end de billige, eller er de i realiteten ca. lige følsomme?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Clearblue skriver, at der er 51 % chance for et korrekt svar 4 dage før forventet mens, hvis man er gravid. Så det er næsten en 50/50. Og 1 dag fra er det vist 95 %. Jeg ville nok heller ikke stole på Clearblue før dagen for forventet mens :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også kommet til at snydeteste, og den var selvfølgelig negativ. Jeg tror sgu ikke, den er der alligevel, men nu må vi se...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, snublefod. Men jeg må også ærligt indrømme, at jeg tog en igår uden antydning af streg nummer to. :angry Men nu venter jeg til testdag, medmindre mens kommer først.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, snublefod. Men jeg må også ærligt indrømme, at jeg tog en igår uden antydning af streg nummer to. :angry Men nu venter jeg til testdag, medmindre mens kommer først.

Dumme tests. Jeg tager en i morgen tidlig og så tager jeg en igen lørdag morgen, hvis mens ikke har meldt sig. Der er håb endnu, men optimismen er pt. lille herfra <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaa.. optimismen daler lidt, desværre. Havde dog en drøm i nat om mig selv som højgravid. :) Det så nu meget pænt ud ;) hehe. Så håbet forsvinder først helt, HVIS mens dukker op.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, hvor er det ærgerligt, både AnjaM, Glossi og snublefod! Krydser fingre for at vore snydeteste er ugyldige, og at vi får 2 streger snart! Tak for Info om testens statistiske korrekthed, det hjælper mig meget til at ikke teste igen før på fredag! :)

Sikke en dejlig drøm, Glossi! Selv drømte jeg, at jeg vågnede efter en brandert, og opdagede at jeg havde fået en kæmpe tegneserietatovering over hele min overkrop! Rigtig ubehagelig. Ikke fordi jeg som sådan har noget i mod tatoveringer, men jeg har ingen selv, og den i drømmen var bare så grim. Det værste var måske følelsen af, at jeg havde mistet kontrollen og gjort noget meget dumt... Hvad fortæller det mon tro :P Puha, godt det bare var en drøm!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hm, jeg drømte at min mands onkel døde og vi græd og græd. Sært, for det er sjældent, at jeg husker, hvad jeg har drømt. Nå, men jeg håber godt nok også, at testene tager fejl, men nu må vi se....har i øvrigt stadigvæk lidt niv og jag og halsbrand og er mega oppustet i dag. Men det kan jo lige så godt være mens-tegn...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, så længe vi alle har været slemme nok til at teste før tid er intet håb vel ude endnu. Oplever også at have murren, specielt i højre side lige nu, ondt i lænden og rigtig ømme bryster, mere ømme end jeg synes at kunne huske at have oplevet inden mens før. De plejer at være lidt ømme i siderne, men nu er det hele brystet samt brystvorterne, der gør nas. Håber det er et godt tegn. Og ja, har også været sindssygt oppustet, ligner jo mildest talt en, som er gravid i 5. måned :rolleyes Har ikke de sædvanlige kramper som tegn på mens endnu, men der er jo også to dage til...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, så fik jeg taget min morgentest her 4+0 og den var som ventet bragende negativ. Til gengæld er der absolut ingen mens, så nu må vi se. Nok meget godt, at jeg ikke kan teste i morgen og får hovedet fyldt med alt muligt andet frem til fredag (skal på kursus)...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil da gerne med her - Jeg tester lørdag den 2/2 -

Har dog også snydetestet i dag, da min cyklus tidligere var på 26 dage, så tænkte hvad nu hvis, men den var bragende negativ -

Jeg tror ikke selv på det nu, men tester igen lørdag hvis mens ikke kommer.

Min krop opfører sig total åndsvag i forhold til de sidste par måneder, jeg har niv/jag i underlivet, jeg har til tider mavekramper, kvalme og halsbrand hver gang jeg har spist.

Hmm ved sku ikke hvad der sker :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:bd til dig TMaria. Det kunne godt lyde som om der sker noget. :) I hvert fald krydser vi fingre!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tester på søndag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æv hvor er det ærgerligt med alle de negative snydeteste. Jeg har jo mens så ved den ikke er der, men fertilitetsklinikken siger jeg skal teste ligegyldigt hvad, for en sikkerheds skyld. Ja tak, men er de klar over hvor træls det er at se på teste med en streg måned efter måned. Æv os. Nå men håber den er der for jer alligevel - og at der er mere held ved reagensglasbaby end insemination.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:bd til dig TMaria. Det kunne godt lyde som om der sker noget. :) I hvert fald krydser vi fingre!

Tak :)

Ja et eller andet sker der her, tror desværre bare efterhånden at det er mens der er vedlagt visest afskyeligt ansigt :'(

Øv hvor er jeg dog bare træt af at vente - ja ved at mange venter meget længere- men synes sku ikke det er sjovt mdr efter mdr.:(

Nå må hellere lade vær med at miste hele modet før menses kommet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:bd til tut og TMaria! :glad Det bliver spændende, om der kommer 2 streger. Her er der stadigvæk ingen mens. Jeg har rykket mig til test lørdag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godmorgen. 4+1 herfra og ingen mens endnu :) Hepper på, at Glossi tryller en positiv test frem i dag :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER