Guest BabyklarGirl

5. Vækstscanning

7 indlæg i dette emne

Igår var vi til vækstscanning den 5. Og prinsessen vokser som hun skal tager ca 200 gr på i ugen og vejer nu 2050 gr - så fødselsvægten kommer op omkring 3300 gr ca.

Og som en lille overraskelse slog den søde dame over i 3D - HOLD nu op en lille lækker prinsesse vi har vi vente (vi så ansigtet) den sødeste lille næse, store dejlige kinder og en lille fin mund, som hun lå og bevægede :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower

Ser ferm til scanning igen om 3 uger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej hvor skønt :)

Jeg gad altså også godt have endnu en scanning, jeg synes det er såååååå længe siden vi sidst så lillemanden (det var i uge 20). Men heldigvis nærmer tiden sig hvor vi får ham at se "på den anden side" :)

400 gram om ugen, er det ikke ret meget. Ja altså det er jo super godt, når jeres baby var lidt lille og det lyder jo til at i så ender op med en super god fødselsvægt. Men jeg går lidt i panik ved tanken om at min dreng skulle tage 400 gram på om ugen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt med et ekstra kig ;)

Hvordan kan det være at du får vækstscanninger? Er det fordi hun er blevet skønnet lille eller pga din stofskiftesygdom?

Skal selv have emnet op med JM næste gang, da Lucas vejede 17% over gennemsnittet selvom han kom 37+5, så tror jeg får en basse mere...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor skønt :)

Jeg gad altså også godt have endnu en scanning, jeg synes det er såååååå længe siden vi sidst så lillemanden (det var i uge 20). Men heldigvis nærmer tiden sig hvor vi får ham at se "på den anden side" :)

400 gram om ugen, er det ikke ret meget. Ja altså det er jo super godt, når jeres baby var lidt lille og det lyder jo til at i så ender op med en super god fødselsvægt. Men jeg går lidt i panik ved tanken om at min dreng skulle tage 400 gram på om ugen.

He he - jo der skulle stå 200 gr i ugen ;) Så ingen grund til panik :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er altså også misundelig på jer der får jeres babyer at se... Jeg vil også se min Svupper! Men som stephi-pigen skriver nærmer det sig jo at vi får dem at se sådan hele tiden bagefter :lol

Dejligt at hun vokser som hun skal og skønt at I fik et fint glimt af hende i 3D :yay :yay

Det var så fantastisk at se :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt med et ekstra kig ;)

Hvordan kan det være at du får vækstscanninger? Er det fordi hun er blevet skønnet lille eller pga din stofskiftesygdom?

Skal selv have emnet op med JM næste gang, da Lucas vejede 17% over gennemsnittet selvom han kom 37+5, så tror jeg får en basse mere...

Bl.a pga af min stofskifte sygdom - og så har jeg fået GDM - så nu bliver der tjekket op hele tiden (dejligt at vide at de har styr på det) hun blev skønnet 11 % under "normal vægten" for 14 dage siden, så de ville sikre sig at hun fulgte hendes egen kurve - og det gør hun, men er nu også godt tilfreds med en fødsels vægt på ca 3300 gr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

He he - jo der skulle stå 200 gr i ugen ;) Så ingen grund til panik :)

Hehe, så er jeg mere rolig. Jeg bærer jo allerede rundt på en basse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER