JaMa

3.jordemoderbesøg

2 indlæg i dette emne

Så kom jeg i dag til mit 3.jordemoderbesøg. Vidste at jeg skulle have en jm, hvilket passer mig fint, så var jo ret spændt på det. Det var så en studerende og en jm der skulle se mig, og de var rigtig søde og det gik godt :)

Blodtryk var nydeligt, sf-mål på 32, flot hjertelyd (men fik ikke lov at høre det da de brugte trærøret), blank urin og et vægtskøn på 2450 gram. Så hun vokser godt til derinde :) de kunne mærke at hun ha hovedet nedad, og midtstillet, men hun står stadig meget højt, så jeg fik besked på at lægge mig ned hvis vandet skulle gå. Hvilket jeg ikke satser på det gør sådan indenfor de nærmeste uger ;) så talte vi lidt om plukveer da jeg nogle dage har ret mange, men der er ikke så meget at sige til det udover at jeg skal hvile mig.

Så alt i alt et godt jordemoderbesøg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dejligt :kram Lyder som et godt besøg :)

Lidt vildt at det kun er dit 3. :lol Jeg har allerede været der til 3 planlagte og ialt vel 6 gange :lol Og skal til det officielle 4. JM-besøg på onsdag :lol

Ja, det vist fordi jeg er tredjegangs :) og så har jeg tre besøg mere sagde hun, såfremt jeg ikke har født inden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER