Sensommerbaby

Nostalgi

8 indlæg i dette emne

Det er idag præcis et år siden jeg stod med en positiv test... Man bliver nu lidt nostalgisk. Tænk hvor meget der er sket på et år!!!!

Har nu en lækkermås på 3 mdr i armene... Vildt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja vores dato nærmer sig også, det er såååååå vildt!! Jeg har aftalt med Manden at vi skal ud og fejre den dato hvor vores liv tog den største og mest fantastiske drejning!! -Hun var jo en lille overraskelsesspire :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er helt vildt som tiden går, min søn er 4 mdr i dag :)

Da jeg blev gravid fik vi at vide at september var en "dårlig" måned, for der er helt vildt mange i familien der har fødselsdag der, min niece fylder år 25 september, og vi havde gennem gennem hele graviditeten joket med at jeg nok fødte på hendes fødselsdag, men at det da ville være skønnest at de havde hver deres dag.. men men, den 25 september 2012 fødte jeg min søn, præcis 3 år efter min niece kom til verden <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er sgu nostalgisk. Jeg stod med en positiv test d. 12. januar 2012 og præcis 30 år tidligere stod min mor med én.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min dato var d.1 januar - og ja man bliver helt nostalgisk! Det er jo vildt at tænke på hvad der er sket på et år. Min lillemand er fem mdr. og udvikler sig så hurtigt for tiden - det er helt crazy :D

På mandag skal han have sin fem mdr. vaccine.. Det er jeg spændt på!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg stod med en positiv test d. 31/12.... så vi fejrer det hver nytårsaften fremover :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mor har fødselsdag på søndag, og det var på hendes fødselsdag, jeg tog en positiv test. Det vidste hun dog ikke, og det var meget underligt at være til fødselsdag, og nøjes med at sige sige pænt farvel, da jeg tog hjem, når jeg i virkeligheden tænkte: Nu skal jeg hjem og teste, om jeg er, hvad jeg tror jeg er og det ved I bare ikke, haha ;)

Men jeg kommer da ikke til at glemme, hvilken dag, jeg fandt ud af, jeg var gravid ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er vildt hvad der er sket det seneste år. vores 'årsdag' er i morgen d 26/1 og vi stod og skulle på skiferie to dage efter. Det var noget af en udfordring med en tur i bil til Sälen med kvalme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER