Unknown

Se barnets sygehusjournal

11 indlæg i dette emne

PÅ sygehuset sagde de jeg havde adgang til at se Zoeys Journal på samme måde som jeg kan se min.

Men synes ikke jeg kan finde det.

Når jeg logger ind på sundhed.dk kan jeg ikke skifte bruger og hun har jo af gode grunde ikke sin egen bruger da hun ikke har NemId.

Er der nogle der ved hvor jeg finder hende journal ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har fået vores fra sygehuset, jeg har bare bedt om det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kan man godt bare bede om den...skal det så være på det sygehuset de er født eller...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

PÅ sygehuset sagde de jeg havde adgang til at se Zoeys Journal på samme måde som jeg kan se min.

Men synes ikke jeg kan finde det.

Når jeg logger ind på sundhed.dk kan jeg ikke skifte bruger og hun har jo af gode grunde ikke sin egen bruger da hun ikke har NemId.

Er der nogle der ved hvor jeg finder hende journal ?

Jeg synes det lyder underligt, at du skulle have adgang til Zoeys journal via dit eget nemID. Min umiddelbare tanke er at de vrøvler på sygehuset.

Man kan ikke bestille nemID til børn eller?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kan man godt bare bede om den...skal det så være på det sygehuset de er født eller...

Jep. Du har ret til at få et udskrift af din/dit barns journal. Nu ved jeg ikke hvilken journal på dit barn du er interesseret i - altså om dit barn har været i kontakt med sygehuset i anden forbindelse end fødslen - fx. børneafd. For så er det den afdeling du henvender dig til for at få journalen.

Men hvis det drejer sig om din egen, så kan jeg klart anbefale e-journal på sundhed.dk. Der går dog ca. 14 dage fra journalen er optaget til den kan ses på e-journal :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bad om Sigurds i går på Randers Regionshospital og beskeden lød promte: du skal hente den på sundhed.dk !!!!

og derinde kan man åbenbart også bestille nemID til sit barn....

Jeg har ikke forsøgt endnu, men jeg fik også af vide af en anden mor, at der gik tid før den var opdateret.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bad om Sigurds i går på Randers Regionshospital og beskeden lød promte: du skal hente den på sundhed.dk !!!!

og derinde kan man åbenbart også bestille nemID til sit barn....

Jeg har ikke forsøgt endnu, men jeg fik også af vide af en anden mor, at der gik tid før den var opdateret.

Generelt er det sådan, at der går ca. 14 dage, fra man har været på sygehuset og til man kan læse journalen på sundhed.dk- det er for at lægen evt. Kan nå at tale med patienten, hvis der eks. Skal gives prøvesvar mm. :) Derfor er det generelt sådan :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg synes bare ikke jeg kan finde den på sundhed.dk - for de sagde også jeg skulle se den derinde. :-S

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når du trykker log in med nemid, så bliver du sendt videre til den der fælles login side og der kan man bestille nemid, det kræver dog at dit barn har et pas. Ellers skal du på borgerservice og have et.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige taget et udklip, så I kan se hvor det er:

nemid.png

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På Kolding sygehus fik vi bare et print af den inden vi forlod barselsgangen. Men det er også 1,8 år siden...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER