Mette A.

Melodi Grand prix 2013!

40 indlæg i dette emne

Så er det nu på lørdag at melodi grand prix sætter igang, men allerede nu kan man høre deltagersangene på dr's hjemmeside.

Jeg har lidt svært ved at være objektiv, da jeg har kendt Simone privat siden hun var 11 år gammel og har derfor en tendens til at favorisere hende, da jeg jo altid har synes hun er fantastisk :P men hvis jeg skal gøre et forsøg på at være objektiv, så synes jeg måske hendes sang "Stay awake" mangler noget dybde i teksten. Men omkvædet er nu meget catchy.

Jeg synes så også at Emmelie med "Only teardrops" er meget smuk, men versene bliver måske lidt for stille... og så gør Mohamed det også godt med "Unbreakable". Så jeg har lidt svært ved at pege på én bestemt sang til at vinde!

Hvad er jeres favoritsang til at vinde?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg glæder mig til lørdag :)

Men jeg ser aldrig sangene før de kommer i tv. Føler det er lidt at snyde :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er spændt på hvordan det kommer til at gå på lørdag

jeg hører først sangene på tv... har ikke den behov at høre dem inden...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan godt forstå jer - men jeg er lidt slem til at snyde :rolleyes kan ikke nære mig, når det er frit tilgængeligt. Men glæder mig også meget til at høre sangene fremført live på scenen! Det er alligevel en anden oplevelse og kan meget vel betyde jeg ændrer holdning til nogle af sangene.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hm. Er ikke meget til melodi granprix, men tror da jeg vil se det i år med Camille :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvorfor har de nu ændret reglerne, så man kan høre sangene før tid :( det synes jeg er forkert...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvorfor har de nu ændret reglerne, så man kan høre sangene før tid :( det synes jeg er forkert...

Det virker nemlig forkert.

Så går spændingen jo også lidt af hvis man kender sangene inden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det virker nemlig forkert.

Så går spændingen jo også lidt af hvis man kender sangene inden.

Det vil jeg give dig ret i! Jeg troede også først at jeg var gået glip af første omgang siden man nu kunne høre sangene.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

UH jeg skal ind og se det :yay :glad :yay total barnedrøm der går i opfyldelse fordi min dejlige mand er dejlig og gav mig biletten i julegave sammen med børnepasning og sms service om hvordan det går min guldklump :) Jeg glæder mig som et lille barn altså!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jo også i Herning i år. Jeg skal sidde Palle alene og se det. Manden rejser lørdag eftermiddag :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også været inde at lytte til sangene, og min favorit er "Only Teardrops". Jeg er spændt på, hvordan den fungerer live. Desuden kan jeg også godt lide Kate Halls bidrag. Nu plejer jeg ikke at ramme danskernes favorit - på nær da Brinck vandt.

Jeg synes, det er fint og helt naturligt, at man kan lytte til sangene før showet. Jeg ser det som et resultat af den teknologiske udvikling. Det er jo bare en ny måde at have melodi grand prix, og "den gamle institution" tager ikke skade af lidt fornyelse af og til ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

UH jeg skal ind og se det :yay :glad :yay total barnedrøm der går i opfyldelse fordi min dejlige mand er dejlig og gav mig biletten i julegave sammen med børnepasning og sms service om hvordan det går min guldklump :) Jeg glæder mig som et lille barn altså!!!

Ej hvor fedt, bare det var mig. Er sikker på det bliver en vild fed oplevelse :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

UH jeg skal ind og se det :yay :glad :yay total barnedrøm der går i opfyldelse fordi min dejlige mand er dejlig og gav mig biletten i julegave sammen med børnepasning og sms service om hvordan det går min guldklump :) Jeg glæder mig som et lille barn altså!!!

Jeg er også lidtmisundelig på dig :P Men håber du får en FED oplevelse! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal også se det :glad Jeg har endnu ikke hørt sangene, så har ingen favorit. Har dog altid syntes at Simone var en super dygtig sanger, men det er der vel flere af dem der er ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så sidder Camille og jeg klar i sengen med sure orme vingummier og legetøj :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:) så er det nu de damer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi ser det også :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde godt nok forventet bedre af Brinck.. Altså vokalmæssigt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Indtil videre er der ingen af sangene jeg føler som en grand prix sang.

Jeg syntes virkeligt ikke at der nogen af sangene der er så gode og har wow effekt.

Jeg havde nok bare forventet mere :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har 4 favoritter so far

Nr 3, nr 8, 9 og 10 :)

Min er nok nr 10 eller 8. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den eneste jeg sådan ser som ok er nummer 10, men igen... Jeg føler ikke nogen wow effekt eller grand prix følelse i nogen af sangende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har 4 favoritter so far

Nr 3, nr 8, 9 og 10 :)

Min er nok nr 10 eller 8. :)

:wee mine to favoritter gik videre

Tror helt klart nr 10 har potentiale

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nummer 10 er helt klart bedst af dem der er videre... Men igen så er jeg altså skuffet over sangende i år...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde nok nr 3 som favorit, men den kom ikke videre... Indtil videre ved jeg ikke helt hvem der kan komme videre i malmø... Meget tvivlende om de kan komme langt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har stemt på nummer 10 - og stemmer på den igen nu her ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER