Glossi

Hvordan reagerede jeres mænd på nyheden?

10 indlæg i dette emne

Inspireret af den tråd med, hvordan vi vælger at fortælle de kære mænd, at de skal være fædre, spørger jeg jer nu, hvordan de mon reagerede på den store nyhed? :)

Jeg håber jo selv snart at skulle fortælle min elskede kæreste, at vi skal være en familie (kryds lige fingre, guys!), og synes det kunne være hyggeligt at høre nogen historier om, hvordan det blev modtaget. Var det planlagt? Reagerede han, som I havde håbet?

:loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uh ja - her er jeg med på en lytter :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lytter også med her og ønsker dig held og lykke, håber også på du snart skal fortælle ham en glædelig nyhed!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand har været sådan lidt.....nå! :blink: alle gangene. Ikke fordi han ikke har været glad, og heller ikke fordi det ikke har været planlagt, men nogle mænd har bare lidt svært ved at forholde sig til det i starten.

Jeg kender flere hvis mænd har reageret på den måde, så man skal nok ikke blive alt for skuffet hvis han ikke bliver ellevild fra starten ligesom nogle mænd bliver :)

Jeg tror at begge dele er normalt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand var først meget forvirret og derefter super glad :)

Forvirret fordi jeg havde taget en test som var negativ, men blev ved med at have det dårligt, så tog til læge, som så fortalte, at jeg var gravid.!

Det var planlagt, med vi havde kun været sammen uden p-piller i 12 dage plus en helt skæv cyklus, så troede ikke, det ville ske SÅ hurtigt! (jeg var i Portugal i 5 mdr. og han var på besøg i 12 dage - derfor jeg kan sige det så præcist. Jeg var gravid, da jeg kom hjem to uger efter besøget) :)

Jeg var selv lettere forvirret, men på vej hjem fra lægen købte jeg en pakke sutter, som jeg gav til min mand og viste ham graviditetstesten fra lægen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt spørgsmål! Håber snart at få egen erfaring på området :) Har en fornemmelse af, at det er meget normalt at manden bliver først let chokeret og så glad, lige som jeg selv nok vil have det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand reaktion var at spørge "kan du ikke lige tage en test mere, bare for at være helt sikker?"

Måtte forklare ham, at man jo tog en graviditets test, ved tisse på testen, og nu havde jeg jo lige tisset på den test han stod med, og kunne ikke tisse mere lige nu...

Han endte med at gå med til at vente med endnu en test et par timer til jeg kunne tisse igen. :D

Og han blev ved at sige, efter den nye test, at han ikke helt ville tro på det, før lægen havde bekræftet det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand reaktion var at spørge "kan du ikke lige tage en test mere, bare for at være helt sikker?"

Måtte forklare ham, at man jo tog en graviditets test, ved tisse på testen, og nu havde jeg jo lige tisset på den test han stod med, og kunne ikke tisse mere lige nu...

Han endte med at gå med til at vente med endnu en test et par timer til jeg kunne tisse igen. :D

Og han blev ved at sige, efter den nye test, at han ikke helt ville tro på det, før lægen havde bekræftet det.

Hehe! :) Det er nok meget normalt, at det føles ret abstrakt i hovedet på de kære mænd, indtil de står med et meget håndbgribeligt bevis - en positiv graviditetstest er åbenbart ikke nok ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså vil også lige fortælle hvordan vi gjorde ;0)

Vi valgte at vi begge skulle være med, når vi testede, da han var lige så spændt. Så jeg tissede på pinden, mens han ventede med uret klar til tidtagningen, så sad vi begge på gulvet i badeværelset og ventede (lidt hyggeligt)

Jeg turde ikke kigge, så det gjorde han ;0) Øhh hvor mange streger skal der være?

Og så kyssede vi og krammede!!

Det var også lidt skræmmende synes vi, da jeg en måned forinden havde en abort og så var den der igen - Sjit!!! ;0)

Det er et dejligt minde og have sammen ;0)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand var på skole i Karup, hvor han bor i løbet af ugen. Han blev ringet op, midt i timen, og jeg bad ham om at gå udenfor lokalet.. Og så udbrød jeg bare: "Jeg er gravid.." og så tudbrølede jeg.. Han fattede ingenting og troede at jeg sagde jeg ikke var gravid.. Der gik noget tid før han forstod det :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER