Fam.Bech

Surfer I? Eller er I "trofaste!?

36 indlæg i dette emne

Jeg SURFER.

Den ene dag er det primært et sted, der fænger og en anden dag noget andet!

Min primære fora er:

Facebook

Slyngebarn

Babyxplore

Og hvem ved om Babyklar ikke også bliver det :P

Men samtidig er jeg ENORM kreativ og i perioder enten strikker jeg eller syr og så er det

Rokken

Kreativsiden

Ravelry

I perioder er jeg vældig aktiv på de forskellige fora og i andre slet ikke :lolhit

Og så er der selvfølgelig de dage hvor jeg kun google-surfer..

Desværre blev Bryllupsklar vist først lavet efter jeg blev gift ellers tror jeg GERNE jeg ville have været aktiv, siger SÅ tit til manden at jeg vil giftes igen. Jeg ELSKER bare de kjoler :D

MadamBK er det aldrig blevet til fordi jeg har været AL for babyklar :ba

Tidligere var jeg også på Netdoktors Babyklub, men da jeg først fandt vej til Babyklar og det noget smartere opbygget forum, blev jeg der!

Jeg er en af dem, som synes jeg kan få meget ud af forskelligheden!

Hvad med jer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg bruger Facebook dagligt, men jeg er og bliver her på BK, jeg er den fødte BK bruger :toot :toot :toot

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også flere steder jeg er,men kommer alle steder dagligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg surfer! Men har ikke tid til at engagere mig alle steder, så som regel er jeg aktiv et sted og primært lurer andre steder :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er meget på face.. kigger sjældent på bryllupsklar, da det er et overstået kapitel men engang imellem kan man dda lure.. men kan jo ikek følge med... før hen var jeg en del på babyxplore, og kigger da også lidt der, da man jo har historik der, men nu er jeg stor tilhænger af Babyklar.. og er jo også på MBK... Altså Ki og Martin kan bare det der med forums ;)

Ellers bruger jeg ikke rigtige nogle sider.. med disse sider har rigeligt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:whistlingDet er lidt forskelligt fra dag til dag.. Meeen skal da lige snuse over det hele :) :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg var rigtig meget på www.hundegalleri.dk indtil min mand friede, og bryllupsplanlægningen startet og jeg blev en meget afhængig og fast bruger af bryllupsklar.

Men nu hvor vi har været gift i over et år, så er bryllupsklar ligesom røget mere i baggrunden, og jeg er begyndt at bruge det gamle babyklar, eller hvad man skal kalde det (babyxplore.dk), men nu er babyklar igen oppe og køre, så jeg kommer nok til at bruge dette forum rigtig meget....

Derudover er jeg på facebook, og på det som hedder hundesitter.dk og har også en profil på madambk, men jeg bruger den ikke rigtig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også et par faste steder og så nogle stykker, jeg kommer på lidt i perioder. De faste er MBK og det interne forum i Mensa - nå ja, og facebook også.

Både BX og BK er rimelig faste lige for tiden, fordi det emne fylder en del i tankerne her under graviditeten, men jeg tvivler på, jeg holder fast ved BX mere end lejlighedsvist, når jeg har født, og jeg ved heller ikke, om BK bliver ved at være fast til den tid (der er umiddelbart større chance end med BX, fordi dette forum endnu er mindre, og jeg har været med fra starten og kender en del andre, der har været det - hvilket godt kunne føre til, at jeg får engageret mig mere hér og derfor får mere lyst til at blive ved at komme her tit. BX er primært tidsfordriv for mig; der er alt for mange nye mennesker til, at jeg mentalt kan overskue at engagere mig i det for alvor).

Jeg var på det andet BK, bryllupsklar, da vi skulle giftes, men trappede det hurtigt meget ned, da vi var blevet gift, og nu er det efterhånden længe siden, jeg sidst har kigget derind. Men jeg har da stadig min profil, så det kan ikke udelukkes, jeg pludselig bliver nysgerrig igen en dag

Derudover er jeg også glad for håndarbejde og er derfor også på Ravelry - men igen sådan mere svingende.

Og endelig så sker det da også, at jeg falder over et eller andet helt nyt i en google-søgning eller lignende og lige snuser lidt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er medlem flere forskellige steder, det svinger meget med min deltagelse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa

Her er det Facebook, BX og nu BK...

Så der er nok at se til :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har tre steder som jeg SKAL checke hver dag ellers kan jeg mærke abstinenserne begynder at indfinde sig:

Facebook

MadamBK

Fedmeoperationer.dk

Den her type forum er fuldstændigt nyt for mig da jeg jo har voksne/halvvoksne børn og dengang fik man bare sine unger uden det store hurlumhej og så var den ged barberet. Derfor har jeg heller ikke være på det tidligere Babyklar.

Jeg er lokket herind af Ki og Martin og ved egentlig ikke hvad jeg vil herinde......... tjaaaa....... der er jo masser af søde nye piger, som jeg kan lære at kende, ser det ud til og så kan jeg jo altid bidrage med lidt af min knald-i-låget-hed, men baby-klog, dét er jeg absolut ikke. :bunny

Men hvem ved, måske blver dette Babyklar føjet til abstinenslisten når jeg har lært jer bedre at kende - nu har jeg jo skrevet herinde to dage i træk :whistling :wee

Stort :kram fra Marianne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jo jo jeg kommer oz lidt rundt..

steder jeg tjekker HVER dag : facebook, det gamle bk/bx, det det her nye bk kunne hurtigt blive en del af denne kategori,

steder jeg tjekker jævnligt: hundegalleri, bilgalleri, netdate, madlog (når jeg betaler for det er jeg på hver dag og logger men lige nu har jeg en død periode i vægttabet)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg drøner rundt mellem alt for mange sider og trykker F5 (eller Museum + R, fordi jeg har Mac) som en dresseret abe i håb om at læse noget interessant :rolleyes

Er sgu egentlig lidt sørgeligt :D

Nu henter jeg et glas Nesquik som trøst.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lidt over det hele ;)

Men FB står som regel åben :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg drøner rundt mellem alt for mange sider og trykker F5 (eller Museum + R, fordi jeg har Mac) som en dresseret abe i håb om at læse noget interessant :rolleyes

Er sgu egentlig lidt sørgeligt :D

Nu henter jeg et glas Nesquik som trøst.

ok...hvis du sletter den med nesguikken så har du min besvarelse.....og det er sgu KUN fordi jeg ikke har noget nesquik!! :numse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har min HTC i hånden - eller ved hånden hele tiden, så jeg er kun et klik væk fra Facebook som jeg kigger flere gange om dagen, det er jo som at tjekke smser :)

Ellers er jeg også på Twitter - nyder at skabe kontakt til en masse fremmede spændende mennesker, som er lige så vild med at skabe kontakt tilbage og alle hjælper alle! :D Det er virkelig godt!

Twitter er også kun et klik væk på min mobil...elsker min mobil!! :)

Nå, men ellers har jeg været forbi Baby.dk - som aldrig rigtig blev mig, er de ikke MEGET unge derinde? Og så Mingraviditet.dk ...

Men jeg har savnet alle jer skønne tøser som en ond dame forbød mig med et klik :( Men nu er jeg her igen og her bliver jeg! :D

Orrr jo forresten, bruger også alt for meget tid inde på TrendSales!! Elsker at købe og sælge brugt babytøj! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er fast på MadamBK, facebook og nu også BK :loveshower

Af almindelige netsider så tjekker jeg dagligt eb, bt, news, msn starlounge...

Så nej jeg er trofast... Jeg duer ikke til at læse med et sted hvor jeg ikke kan skrive og eftersom jeg også har en masse at lave ved siden af cyberlivet, så er der lavet en prioteringsliste og det er som førstnævnte... Det er de fora jeg dagligt er inde og runde :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også temlig ivrig surfer....

Somme tider bare på nettet generelt (google, trendsales, dba.dk, facebook, eb, bt fx.)

Og stort set altid på BX og nu også BK... Var tidligere meget glad for bryllupsklar, så det var ret naturligt at fortsætte til babyklar...

Efter babyklar er "genopstået" eller hvad man skal sige, er jeg blevet glad for at surfe herinde for her er knapt så "crowded", hvert fald endnu, og derfor også lidt nemmere at overskue... Og så er vi alle ens... Selv om der er en del man tydeligt kan se er "gamle venner"... så er der ingen der sidder med "over 10.000 besvarelser" eller 10 år på bagen... og det er jo rart når man selv er semi-newbie :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil sige jeg er fast..

BX: Der er jeg kun inden i min terminsgruppe, få gange kigger jeg rundt, syntes forummet er for stor og uoverskuligt.

MG: Der er jeg på hvad dag, det er ikke alle dage jeg skriver derinden

BK: Giver forrummet en chance, håber ikke det bliver stort for hurtigt, indtil nu har jeg været på hver dag.

FB: Er på næsten hele tiden, enten på computeren eller via telefonen.

Og så er jeg på KOV når jeg keder mig. Eller læser jeg forskellige andre sider som nyheder vejr osv indimellem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Århh jeg har MANGE sider som jeg fast kigger forbi :)

Dagligt .. og også flere gange dagligt:

MadamBK

Babyklar

Facebook

Flere gange om ugen:

Kommunikation & Sprog - fagforening, de har mange gode events og foredrag

Kommunikationsforum.dk - Branchenørd er man vil lidt ;)

Potter.dk - Min GURU!!

Jævnligt, dvs. et par gange pr mdr:

Amino - Iværksætter forum

Min egen hjemmeside - bare lige for at sikre den er up to date

727.dk - Drømmearbejdspladsen.. HÅBER jeg får muligheden en dag :)

Hmm... der er sikkert flere endnu jeg ikke lige kan komme på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er nok i katagorien trofast, men det er nok mest, fordi jeg ikke har den store tid til at surfe alle mulige steder... drømmer mig 3 år tilbage, hvor en skøn barsel gav mig uanede mængder af overskud og tid B)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror jeg vil betegne mig selv som trofast.

Nogle fora er jeg dagligt på og skriver lidt andre læser jeg kun på. Det afhænger selvfølgelig af tiden hvor stor aktiviteten er.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kigger forbi på nogle bestemte foraer, omkring 6 foraer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er vist også på de fleste :whistling

Dog mere intensivt nogle steder end andre :>

-nogle gange virker det næsten som om, at de er de samme 50-100 kvinder, der kommer alle steder :rolleyes

for selv med andre brugernavne, så "genkender" man hurtigt folk rundt omkring :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER