KarinaT

Hej herinde

18 indlæg i dette emne

Hej med jer herinde i marts TG

Jeg har luret lidt med i ny og næ, men nu er det vist på tide jeg kommer frem fra busken.

Jeg har termin 24. marts og venter en dreng. Vi har i forvejen Lucas fra august 2011 så der kommer til at blive godt 19 måneder mellem de to krudtugler.

Tiden fra jeg testede positiv og til nu er gået alt for hurtig og jeg har slet ikke kunne følge med. Selvom der kun er 2 måneder til termin er jeg slet ikke gået i gang med forberedelserne endnu, på trods at jeg sidste gang på nuværende tidspunkt havde været klar længe - men jeg når det nok :)

Ser frem til at lære jer lidt bedre at kende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej og velkommen :)

Hvor er det dejligt med flere marts-terminer.

Jeg forestiller mig også at det er noget mere krævende med en lille en derhjemme også, her har jeg jo oceaner af tid til at forberede lillemandens ankomst i. Og hvor ser han dog sød ud, ham din søn.

Vil du ikke også med på vores terminsliste? Så kommenter lige i terminsliste tråden, så kan jeg putte dig på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak - synes jo også selv at han er det dejligste lille væsen - og altid glad :) Så håber lillebror får samme sind, så er det jo næsten en dans på roser at være mor :D

Ja har allerede skrevet mig på derinde - der er jo ikke så mange i gruppen, så er glad for at jeg kan bidrage lidt til listen :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg er sygemeldt pga. plukveer, men nyder alligevel at kunne aflevere Lucas i dagpleje og have dagen for mig selv. Om det så er for at ligge på sofaen og slappe af eller for at få lavet noget herhjemme (som en sjældent gang sker :P ) ja så betyder det bare så meget at have hænderne fri ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :balloons :balloons :balloons Dejligt med endnu en til gruppen. Kan se du skal føde på Esbjerg sygehus - det skal jeg også :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det kan da være vi render ind i hinanden dernede hvis lillebror vælger at komme før tid...

Hvor kommer du fra?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kommer fra Esbjerg - jeg tror, jeg fødder efter termin, så ja, hvis du fødder før termin så kunne det være :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja vi må lige holde os opdateret herinde når der sker noget. Sidst var jeg indlagt med Lucas i 10 dage, men håber ikke jeg bliver hængende så længe denne gang...

Jeg er i øvrigt fra Næsbjerg lige uden for Varde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :) dejligt med flere i martsgruppen!

Kender det alt for godt at tiden bare flyver afsted. Vi har to børn på 3 og 6 år, så synes også der er nok at se til ;) men nu er jeg gået i gang med at vaske lidt tøj osv, for tænk nu hvis lillesøster kom før terminen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har jo lige lidt længere tid (måske) at løbe på end dig, så satser så at starte midt februar med at vaske - det burde være tid nok...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja vi må lige holde os opdateret herinde når der sker noget. Sidst var jeg indlagt med Lucas i 10 dage, men håber ikke jeg bliver hængende så længe denne gang...

Jeg er i øvrigt fra Næsbjerg lige uden for Varde :)

Jeg ved allerede nu, at vi skal være indlagt efterfølgende - men hvor længe det ved jeg ikke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidste gang fik jeg streptokokker under graviditeten og skulle blive 48 timer efter fødslen - så er også disponibel for det denne gang, men er indtil videre gået fri, så har stadig et håb om at jeg kan føde ambulant denne gang,

Grunden til at vi endte med at være indlagt i 10 døgn, var fordi Lucas ikke mente at han skulle trække vejret uden for maven. Så vi var meget tæt på at miste ham. Han var meget slap og kunne ikke rigtig komme igang så vi lå til obs på neo...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidste gang fik jeg streptokokker under graviditeten og skulle blive 48 timer efter fødslen - så er også disponibel for det denne gang, men er indtil videre gået fri, så har stadig et håb om at jeg kan føde ambulant denne gang,

Grunden til at vi endte med at være indlagt i 10 døgn, var fordi Lucas ikke mente at han skulle trække vejret uden for maven. Så vi var meget tæt på at miste ham. Han var meget slap og kunne ikke rigtig komme igang så vi lå til obs på neo...

sikke en forskrækkelse at få efter fødslen - jeg har en stofskiftesygdom, så de vil beholde mig og barn, da jeg danner antistoffer. Barnet skal evt have medicin efter fødslen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det var forfærdeligt at stå der helt magtesløs. Han fik taget en masse prøver men de fandt aldrig svar på hvad der var galt og hvorfor han blev ved med at være slap. Det var heldigvis først efter nogle dage hvor han var i bedring at jeg fik af vide at han rent faktisk var blevet genoplivet lige efter fødslen. Havde jeg registreret det dengang var jeg brudt fuldstændig sammen, så tror nogle gange det er godt at være uvidende. Det var min mand der så det og senere fortalte det.

Så trods af mysteriet valgte de at følge ham og hans udvikling frem til han kunne gå, så i september var vi til sidste kontrol på børneamb hvor de var fuldt ud tilfredse med ham og i dag er der intet at sætte på ham...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at høre at han har det godt og ikke har fået nogle mén... En frygtelig situationen at stå i kunne jeg forstille mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja vi kunne jo bare se til - og når lægerne heller ikke kunne finde nogle svar var vi jo lige vidt - det var virkelig frustrerende og slet ikke sådan man ønsker at blive forældre. Så man kan sige at jeg stadig har oplevelsen og følelsen af at blive mor tilgode - suset i maven midn der får frit løb når man får det lille pus op på maven - satser jeg på at jeg får denne gang ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber virkelig at du får denne følelse denne gang - det fortjener du/I efter den I har været igennem første gang

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber virkelig at du får denne følelse denne gang - det fortjener du/I efter den I har været igennem første gang

Tak, ja det mener vi jo også vi gør - skal ikke have flere børn så det er sidste chance...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER