Ihpets-mortilto

Stephi-pigens kreatråd til lille William

106 indlæg i dette emne

Så var modellen vågen til at få taget billede :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super fin :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er den blevet flot den hue!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger :tak (jeg kan åbenbart ikke multi quote herfra, så det blev den nemme, sorry).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

IMG_0911.JPGSå fik jeg strikket bomuldsvanter til efteråret :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det et fint sæt! :biglove Tror bestemt jeg må give mig i kast med samme model! :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det et fint sæt! :biglove Tror bestemt jeg må give mig i kast med samme model! :super

Tak for rosen :) Den vante drillede godt nok noget, så rart med lidt ros. Heldigvis går det meget nemmere med 2'eren. De er simpelthen så hurtige når først man lige ved hvordan man vil gøre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved i hvad jeg har gjort i dag? Jeg har købt stof ind til at sy bukser til W. Det troede jeg ellers ikke at jeg turde. Men altså, hvor slemt kan det gå? I værste fald har jeg spildt 65 kr., men det overlever jeg trods alt nok - når jeg MÅSKE ender ud med et par fine bukser til drengebarnet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok, det er jo ikke fordi jeg ligefrem keder mig, MEN nu faldt jeg lige over en ret lækker trøje og en fin vest, og begge dele MÅ jeg simpelthen strikke til W. Jeg smider lige linksne her, så smider jeg dem i hvert fald ikke væk: http://www.krittewitt.dk/2013/06/strikket-troje.html <- sådan skal den ende med at se ud, med denne opskrift -> http://www.garnstudio.com/lang/dk/visoppskrift.php?d_nr=b19&d_id=3&lang=dk. Og vesten: http://www.hendesverden.dk/handarbejde/strik/Undertroje-med-krone/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nææh,hvor er de to ting fiine :) specielt den lille trøje er godt nok nuttet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

IMG_0948.JPGIMG_0946.JPGIMG_0947.JPG Så blev Williams barnevognstæppe ENDELIGT færdig :). Hvis der er nogle der vil følge mine kreaprojekter (og madprojekter og hverdag) lidt nærmere, så kan i følge mig på min blog www.baresimpelt.blogspot.dk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

IMG_0949.JPGIMG_0955.JPG Tillader mig lige at ligge et par billeder ind af krea til mig selv også. Her er det et tubetørklæde som jeg har lavet her til formiddag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

blogger-image--886613175.jpg Min første strikkede sok, fyldt med fejl.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg gået i gang med endnu et projekt. Og et stort et endda.

 

Jeg er gået i gang med at lave et juletog til William. Det bliver bare så godt!

 

I dag har jeg pakket små pakker ind som skal ligge i den ene af togvognene. Og så har jeg lavet 20 ud af 22 hjul. Og er startet på at lave 4 "skilte" til de 4 vogne med tal fra 1 - 4 (= adventssøndagene)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder spændende!! Må vi ikke se billeder?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder spændende!! Må vi ikke se billeder?

Jo, jeg skal da få taget nogle billeder :) Men jeg har jo slet ikke materialer og sådan, så det er jo kun små brøkdele af projektet jeg kan vise frem indtil videre ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Fine ting, du laver :respekt Fandt du nogensinde dit juletræstæppe med tog? Ellers er det her måske noget for dig? :)

http://www.dba.dk/jule-tog-juletog-koebt-i-sp/id-1003845990/

 

Tak fordi du tænkte på mig :) Det er rigtig fint. Min store drøm er faktisk et elektrisk tog rundt om juletræet. Ej det ville altså være SÅ hyggeligt :) Måske først når mine børn (altså William + de 2 andre jeg får ;) ) er blevet lidt ældre. Jeg tror det vil blive en lang kamp om at overbevise små rollinger om at de ikke må lege med toget. Så kan jeg da også nå at spare op, hehe ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lidt nyt herfra:

 

IMG_4067%5B1%5D.JPG

 

IMG_4072%5B1%5D.JPG

 

Stofpose til spisesættet til pusletasken - eller til at holde samling på alle de små madkasser jeg har for vane at pakke med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

IMG_4062%5B1%5D.JPG

 

Vimpelkæde - som er en af mine hjemmelavede julegaver til William :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

IMG_4026%5B1%5D.JPG

 

IMG_4073%5B1%5D.JPG

 

Sokker og vanter i LÆKKER øko-uld-garn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo, jeg skal da få taget nogle billeder :) Men jeg har jo slet ikke materialer og sådan, så det er jo kun små brøkdele af projektet jeg kan vise frem indtil videre ;)

 

ej vil vildt gerne se billeder af toget  :loveshower  har du ikke fået taget dem endnu?  :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhh... nej, jeg har ikke taget billeder. For der er slet ikke noget at tage billeder af. Det der møg tigerspring = 0 søvn til mor = 0 overskud = 0 juleforberedelse SUK!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhh... nej, jeg har ikke taget billeder. For der er slet ikke noget at tage billeder af. Det der møg tigerspring = 0 søvn til mor = 0 overskud = 0 juleforberedelse SUK!

Øv øv kender det alt for godt :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER