Fru H

Anbefaling af app til Iphone; WomanLog

13 indlæg i dette emne

Når man finder noget godt, skal man huske at dele det med andre.

Jeg har forsøgt mig med FertilityFriend.com og har ikke været über-tilfreds. Blandt andet gik temperaturkurven ikke langt nok ned til min halvfesne kropstemperatur.

App-store var min ven, for nu har jeg fundet en (dansk) app, der hedder WomanLog.

Den er super nem at bruge - pæn i designet og indeholder:

kalender,

temperaturmåling,

humør,

start og slut på periode,

vægt (hvis man nu står og skal bruge det),

sex-monitor og selvfølgelig

estimeret ÆL-tidspunkt.

Alt i alt: Rigtig god app. :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg bruger den også for at kan holde styr på min cyklus længde. Den fås også som gravid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også brugt den, og nu bruger jeg den til gravide, jeg synes ikk den er helt så god til gravide. Blandt andet fortæller den længde og vægt ca. På baby hver uge, og det passer ikke med hvad man kan læse andre steder

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den fås også til android forresten :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I sagens natur aner jeg ikke, om den fungerer til graviditet *FNIS* :sm

Derudover har jeg også lige fundet ud af, at den har "symptom-oversigt" også - den er nok farlig, hvis man ikke vil psyke kroppen alt for meget :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm...måske jeg skulle prøve at hente den. Den app jeg har, er ikke heeeelt go'.

/Juls

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I sagens natur aner jeg ikke, om den fungerer til graviditet *FNIS* :sm

Derudover har jeg også lige fundet ud af, at den har "symptom-oversigt" også - den er nok farlig, hvis man ikke vil psyke kroppen alt for meget :prik

der er en app der hedder WomanLog Pregnancy, til når den tid kommer ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har brugt womanlog i snart 1,5 år - den virker helt perfekt. Perfekt til at holde styr på alt. Minder mig om, at jeg skal have lagt dagens "sex" ind i kalenderen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har brugt womanlog i snart 1,5 år - den virker helt perfekt. Perfekt til at holde styr på alt. Minder mig om, at jeg skal have lagt dagens "sex" ind i kalenderen...

Fedt - og så er jeg helt sikker på, at manden min ville være begejstret, hvis sex (repræsenteret ved små søde hjerter i app'en) blev planlagt.... :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det den gratis I bruger?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg bruger den gratis og synes, den er ok - men den mangler også lidt fleksibilitet, synes jeg. Men det er en rigtig fin idé med sådan en app

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg brugte den også indtil vi blev gravide, og synes den har mange fordele. Den gør blandt andet at du kender din cyklus-længde, første dag i din sidste mens (til at beregne termin når det lykkes), og ca undfangelsesdag da du jo har noteret "hygge-dagene" ;) er ret sikker på at jeg ved præcis hvilken aften undfangelsen fandt sted da det var efter en familie-fødselsdag ;)

Og det med symptomerne brugte jeg kun når der var noget der fyldte ekstra meget - ikke noget med at gå ind på den og tænke - jo jeg har vist også lidt hovedpine i dag.

Kan efterfølgende se at jeg var ret nedtrykt i dagene lige efter befrugtning - sært.

Men den kan i hvert fald anbefales herfra også.

Og det var den gratis version jeg brugte.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg brugte den gratis version, og især det med at man har styr på sex og kunne skriver notater omkring æl-test har gjort, at jeg ikke har været i tvivl om hvornår vores barn er blevet undfanget.. Og min terminsdato blev også reguleret i forhold til "mine beregninger".

Så kan klart anbefale den :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER