mudi84

9 års fødselsdag

4 indlæg i dette emne

Min dreng bliver 9 år til maj.

Kan bare ikke finde ud af hvilken fødselsdag han skal holde for kammeraterne.

Ved ikke om det skal være fodbold tema eller om pirat tema, hanved det heller ikke selv.

Hvad gjorde i da jeres blev 9 år?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvad med sådan et uhygge tema? altså Halloween inspireret! Alle de 9 årige jeg har arbejdet med har været helt tossede med monstre og klamme kostumer - der er 1000vis af inspirations sider på nettet med opskrifter på "klamme" kager og mad og borddækning m.m.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når det først er til maj og I har snakket om et fodbold-tema, så synes jeg da klart at det er oplagt! Man kunne evt. inddele ungerne i mindre hold, så de er forskellige klubber/lande og afholde en mindre turnering, så er der også et fint konkurrence element for ungerne :) Har selv haft succes med afholdelse af et OL ved en fødsselsdag, som jo ikke helt er det samme, men som var et STORT hit, tror også det vil passe rigtig godt til alderen.. Derudover kunne man give sig i kast med fodboldpynt, fodboldkage mv. ^_^ Håber dagen bliver en succes - ligemehget hvad I vælger"!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores søn bliver 9 til august og han har allerede planlagt at han skal holde fest ;) så det bliver pizza og chips og fars anlæg i stuen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER