mudi84

Mere blufærdig

4 indlæg i dette emne

Har en dreng på 8 år som er begyndt at blive mere blufærdig overfor mig.

Hvornår kommer drenge i pubateten? ca

Hvordan med jeres børn, hvornår begyndte de at blive mere blufærdig overfor jer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min dreng på 8½ er også meget blufærdig. Ikke noget med at tisse med andre på badeværelset og at skifte underbukser er i et andet rum.

Jeg tror dog ikke det er puberteten, men mere at han er blevet bevidst om at der er nogle kropsdele man ikke deler med andre (yay- så har opdragelsen virket!! ;)).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også en dreng på 8, og han har det sidste år været mere blufærdig - det er dog mest når han skal på toilettet og skal skifte underbukser. Når han er i bad er han ligeglad. Jeg ser det som en sund del af hans udvikling, at han bliver mere bevidst om sine egne personlige grænser, og prøver at respektere dem så vidt muligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også en dreng på 8, og han har det sidste år været mere blufærdig - det er dog mest når han skal på toilettet og skal skifte underbukser. Når han er i bad er han ligeglad. Jeg ser det som en sund del af hans udvikling, at han bliver mere bevidst om sine egne personlige grænser, og prøver at respektere dem så vidt muligt.

Præcis samme blufærdighed jeg oplever fra bonussønnerne på 6 og 8, og jeg tolker det netop også som en sund del af udviklingen.

(lillebror lærer meget af storebror så der kom det lidt tidligere)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER