Tinkerbell

Mænd med veer - sjov video

9 indlæg i dette emne

HA HA HA HA, her er 2 hollandske værter som har forsøgt sig med de smerter som kvinder oplever under en fødsel, det er enormt sjovt at se! De opfører sig helt som fødende kvinder :haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

har set denne video på engelsk - så er det lidt nemmere at følge med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan slå undertekster til på den første video - hvis man trykker på knappen med "cc" i højre side lige under tidslinjen.

Jeg har set begge videoer - de er ret sjove :D og synes da det er beundringsværdigt at disse mænd vælger at gennemgå dette for at kunne forstå os kvinder bedre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan slå undertekster til på den første video - hvis man trykker på knappen med "cc" i højre side lige under tidslinjen.

Jeg har set begge videoer - de er ret sjove :D og synes da det er beundringsværdigt at disse mænd vælger at gennemgå dette for at kunne forstå os kvinder bedre.

haha se så teknisk vidende var jeg ikke lige :)

og ja respekt til dem....ved min far glædeligt havde givet sig i kast med en graviditet og fødsel han er SÅ nysgerrig på hvordan det er "indefra" hvor imod min mand endda gerne havde været foruden "udefra" ;) han skal stadig liiige trække vejret en ekstra gang når han tænker på at skulle med på fødegangen. (det skal lige siges jeg ikke tvinger ham, men jeg dog har udtalt at jeg MEGET gerne vil have ham med som support)

JEG glædede mig også til at prøve hele det her graviditets show og har ikke tal på hvor mange gange igennem min opvækst jeg har rendt rundt med pude på maven eller pustet maven op - og NU syntes jeg ligesom jeg HAR prøvet det og glæder mig bare til det er overstået.... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hahaha nu har jeg set den med undrtekster - MEGET SJOVERE ;)

.......og det var så 2 timer!!!! det er ikke mange fødende kvinder der føder SÅ hurtigt, oh GOD

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er da simpelthen bare fantastisk... :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk! :lol Ham der gennemfører ser virkelig ud som om han er i sidste udvidelsesfase til sidst. Han ville dog nok ikke kunne vælte sådan rundt med en kæmpe mave også :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes det er skide sjovt sådan som han kravler rundt og fra sengen ned på gulvet :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

WHAT?! :blink Haha, det er da bare virkelig weird det der! Men utroligt skægt at se, det må man gi dem!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER