Barbamama

Det der pokkers jern!

30 indlæg i dette emne

Hmm vi prøvede på puslebordet. IKKE en succes. Det er ikke smagen, han bliver sur over, det er at han ikke må få flasken og selv sutte i den :rolleyes Det gik heller ikke at blande det i æblemos. Der blev læberne lukket hårdt sammen. Det gik noooooogenlunde i forbindelse med amning. Jeg der fik jeg sneget 5 dråber i ham i én skefuld, hvor der også var MM i. Han blev sur, men jeg tror måske også han var ved at være træt der... Vil i hvert fald forsøge i forbindelse med amning igen imorgen :goodluck

Og så kan det da være, at vi skal igang med nogle sesamfrø, det lyder jo ovenikøbet lækkert :mam Men det lyder ikke som noget, der kan erstatte dråberne, for det er vel ikke rigtig til at holde øje med, hvor meget jern han får? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej.

Til vores første datter brugte vi engangs sprøjte så kan man få det ind bagerst i munden og så synker barnet automatisk, metoden fik vi vist på neonental hvor hun var indlagt da hun blev født 8 uger for tidligt

Hilsen Charlotte

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dagens forsøg med jern på ske i forbindelse med amning gik DÅRLIGT. Han spyttede det hele ud igen og lukkede læberrne STRAMT og græd med lukket mund :( Vi prøver igen imorgen med én dråbe pr skefuld mælk... Suk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har med stor succes, dryppet, det på hendes tandbørste, så sutter hun det i sig :yay men det var lidt af et sats, da hun jo ikke skulle få mistillid til tandbørsten, så havde købt en ny tandbørste i ny farve, så vi hurtigt, kunne bytte hvis hun blev gal..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm det kan da godt være, at man skulle prøve tandbørsten... Eller engangssprøjten... :unsure Tror dog, at jeg fortsætter med at gøre det i forbindelse med amning i et par dage og ser om det bliver bedre (istedet for at risikere at han bliver sur på alt ligepludselig :unsure)

Og så tror jeg, at vi går over til strøpulver, når/hvis vi kommer bedre igang med grøden. :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER