Lotte

Josefine kastede op lørdag og nægter at spise. what to do?

6 indlæg i dette emne

What to do piger?? Josefine kastede jo op lørdag, og vi har bare intet kunne lokke i hende siden, idag har hun været ved ok humør, men blev ked igen i eftermiddag og klager over ondt i maven, hun siger hele tiden hun skal kaste op men kan ikke. så fik vi lokket en lille bitte smule youghurt i hende og 20 sek efter kastede hun det op. hun er grå og slatten fordi hun jo ikke har fået noget ned siden lørdag.. hmm :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Stakkels lille Josefine :(

Hvis hun ikke har spist noget siden lørdag, så tror jeg altså jeg ville ringe til lægen?

Jeg tror dog I skal holde Jer fra yoghurt som opstart - prøv i stedet med ristet brød og revet æble. Evt. lidt coca cola.

Kan hun godt holde væske i sig?

Rigtig god bedring med hende! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun kan heller ikke holde væske i sig rigtigt en lille smule vand kan hun.. vi har prøvet at lokke alt i hende, brød, frugt, youghurt, saftevand, is, popcorn, kiks.. alt.. jeg må afsted med hende imorgen hvis hun stadig ikke spiser noget til morgenmad imorgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min dreng på 3,5 havde i sommers en træls omgang med opkast og diarre. Hver gang han fik noget i maven, kom det op igen. Synes jeg havde prøvet alt revet æble, mariekiks, ristet brød mv.

En vagtlæge sagde til os, at hans mave var rigtig irriteret. Rådet var at vi skulle give ham en tsk vand hver halve time for at vænne maven ti lat der kommer noget indenbords igen.

Det virkede her. Om det var blevet bedre alligevel jeg jeg jo ikke. Men han kunne holde vandet i sig og efter nogle timer kunne han holde lidt revet æble i sig og så gik det fremad.

Nå ja så fik jeg at vide af vaftlægen, at når man kan holde væske i sig, så er det også er godt med sodavandsis.

Har hørt man skal holde sig fra mæleprodukter, når man kaster op.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for råd piger... Da josefine vågnede i morges var hun heldigvis sulten, spiste en ok portion havregrød og holdte det i sig :) jubiii

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for råd piger... Da josefine vågnede i morges var hun heldigvis sulten, spiste en ok portion havregrød og holdte det i sig :) jubiii

Skønt! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER