Aurora2605

Hvordan fortæller/fortalte I manden, at han skal være far ?

21 indlæg i dette emne

Hvis altså ikke han var/er med, da/når testen tages ??

Jeg håber snart at stå med de 2 streger, og kunne godt tænke mig at overraske den kommende father-to-be. Hvad gjorde/gør I andre ??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hehe, jeg havde også tænkt i de baner, men da jeg så stod med den positive test, tænkte jeg slet ikke i sjove/ søde måder at fortælle det, men gik bare direkte ind til sengen, vækkede ham og sagde "øhm, du skal være far" :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ikke gravid endnu (eller, det håber jeg, at jeg er, men ville i så fald ikke være længere end 2+5), men har i lang tid fantaseret om, hvordan jeg vil fortælle ham det. Jeg kunne slet ikke stå for en body, hvor der stod "I <3 dad" på - den får han i gave, så fanger han den sku nok ret hurtigt :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ikke gravid endnu (eller, det håber jeg, at jeg er, men ville i så fald ikke være længere end 2+5), men har i lang tid fantaseret om, hvordan jeg vil fortælle ham det. Jeg kunne slet ikke stå for en body, hvor der stod "I <3 dad" på - den får han i gave, så fanger han den sku nok ret hurtigt :kuller

Den var sød. Hvor har du fundet den henne ??

Jeg har en bog jeg købte for 1½ år siden .... "Det blev en far", og den har været gemt lige siden, så den skal farmand have her, den dag jeg tester positiv. En body kunne sagtens ligge i pakken også :-P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte en dobbeltpakke i H&M med to bodier, en med I <3 dad og en med I <3 mum. :) De koster kun 69,95 kr., så det er lige til at overkomme. I H&M har de også bodier og sokker med mum+dad = me. :) Den synes jeg også er sød.

Den med bogen er også en god ide! Der er også en anden bog, der hedder Du skal være far - og du har 40 uger til at fatte det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gik bare over til ham på værkstedet med den positive test og spurgte - hvor mange streger ser du her??? To sagde han. Jeg smilte, og så spurgte han hvad betyder det. Vi skal være FORÆLDRE - har aldrig set en mand blive så glad og sige Hold da kæft på samme tid :)

(graviditeten er planlagt, men vi have åbenbart meget nemt ved at blive gravide)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Følger lige med, kunne være man fik en god ide!

Det kommer an på situationen tror jeg, for er han ikke hjemme kunne jeg godt finde på at købe en lille ting til ham (evt bogen "du skal være far og har 40 uger til at fatte det", hvis altså boghandleren har åbent og har den hjemme

Eller pakke testen ind og give ham den som gave

Men tvivler på jeg har ro nok i kroppen til det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kender nogen, hvor hun gav ham den positive test i fars-dags gave :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har det lige som pumkins, havde tænkt i laange baner, men da jeg stod med testen skyndte jeg mig ind til min mand og fortalte det.

Dog var testen utydelig, så han turde ikke helt tro på det. Dagen efter tog jeg en clear blue test, og lagde den sammen med et par babysko - så blev min "overraskelse" alligevel til noget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da vi ventede Esther, var alting planlagt og jeg testede hver morgen fra uge 3+0 :D Så den dag jeg kunne ane en skyggestreg, løb jeg ind i stuen til ham og råbte "SE DEN HER!!!" "Er der ikke en streg!?!?!?!?!?!?!"..... og så stod vi ellers ude under køkkenspotten resten af dagen :rolleyes - Morgenen efter var der ingen tvivl, og vi omfavnede bare hinanden og kyssede og var jublende lykkelige SAMMEN :wub

Denne gang var fuldstændig uplanlagt!

Vores datter var lige blevet 5 mdr. og jeg tog en test ved pludselig indskydelse en lørdag morgen- som blev positiv med det samme... og så stod jeg som forstenet og gloede vantro på den der test ude på toilettet i 5 min :blink Før jeg gik ind i stuen og udbrød "øh... den er sku positiv!" :D ..... "ahva!?"...... Han anede jo ikke engang at jeg havde testet!- og vi havde IKKE planlagt eller regnet med en baby.... Ikke engang tænkt på det! - det var virkelig en pludselig indskydelse der fik mig til at teste.... Det var meget syrealistisk, og vi gik rundt som 2 spørgsmålstegn i flere uger bagefter ^_^

- Så ingen romantiske overraskelser her:

Men du kunne tegne en lille spunk, nederst på din mave og skrive med meget små bogstaver "Hej far!" og så få rundt i bar mave, indetil han opdager at der står noget :P

Eller den klassiske- forære testen med et silkebånd om :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

IMGP2043_zps8518d416.jpg

IMGP2042_zps29ad3a80.jpg

her er lidt man evt kunne købe også give til den kommende fader, det er noget min mand og jeg har købt i H&M

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

IMGP2043_zps8518d416.jpg

IMGP2042_zps29ad3a80.jpg

her er lidt man evt kunne købe også give til den kommende fader, det er noget min mand og jeg har købt i H&M

har det hele undtagen den med "daddys little hero" (og bukserne?)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

He he. Jeg havde også drømt om hvordan jeg skulle fortælle det men da jeg endelig stod med de 2 streger var jeg bare helt rundt på gulvet og endte med at vække manden og sige "jeg tror der er 2 streger!?!?!?!?".Så meget uromantisk og så alligevel helt perfekt :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har det hele undtagen den med "daddys little hero" (og bukserne?)

den der står daddy´s little hero + bukserne er et sæt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, da jeg stod og tænkte at nu måtte man vist hellere teste, da jeg var gået ca en uge over tid, var jeg så nervøs at jeg ikke kunne få mig selv til at købe en test - så det gjorde min søde mand, og så kørte vi hjem og jeg gik direkte på toilettet og han stod og ventede udenfor. Så det blev noget så spændende som at han spurgte om den var positiv og jeg svarede ja xD

Men jeg er nu heller ikke rigtig "romantisk overraskelse" typen, så jeg regner ikke med at gøre det mere spændende næste gang, jeg kan egentlig godt lide at vi var så fælles om det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde haft min mens regelmæssigt og fik nogle dage efter voldsomme smerter. Tog alligevel en test en tidlig morgen fordi min fornemmelse sagde at der var noget, testen var positiv og jeg blev helt vildt overrasket, sprang ind til min kæreste kl 6 om morgenen og råbte "JEG ER GRAVID", han fik et kæmpe chok fordi han lå og sov..

Et godt råd: Sig det når han er vågen! :) hehehe....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øhm han lå inde i sengen og var mega bange... så jeg smed den digitale test ind i hovedet på ham....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øhm han lå inde i sengen og var mega bange... så jeg smed den digitale test ind i hovedet på ham....

Kan godt forstå han var bange - det skal være jeres tur denne gang, så I står med vidunderet til oktober :) Kan se det for mig, at du har kastet den ind til ham :D

:goodluck :bd til jer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første gang fortalte jeg det bare. Det var ikke planlagt og vi havde ikke kendt hinanden så længe. Anden gang var han med til testen og tredje gang var det ham, der sagde til mig at jeg var gravid, hvorefter jeg tog en test som var positiv..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hehe, jeg havde også tænkt i de baner, men da jeg så stod med den positive test, tænkte jeg slet ikke i sjove/ søde måder at fortælle det, men gik bare direkte ind til sengen, vækkede ham og sagde "øhm, du skal være far" :D

Haha samme her. Eller jeg spurgte ham faktisk om han også troede det kunne være rigtigt??? men havde taget to så det var temmelig tydeligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER