Barbamama

Du ved, at du er blevet forælder når...

94 indlæg i dette emne

Eller når man aldrig tager telefonen fordi den ALTID er på lydløs så man ikke hører den (seriøst så ANER jeg ikke hvordan min ringetone er :lol jeg har ikke haft lyd på siden 17 August 2012 kl 9.00 ca. hvor jeg slog det fra i venteværelset på obstetrisk).

Præcis!! Jeg har stort set ALDRIG lyd på og hvis jeg endelig har, bliver jeg simpelthen så forskrækket af en SMS, at den ryger tilbage på lydløs..! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Når du pludselig undres over din mand kan lave så mange lyde i søvne (kan han seriøst ikke gabe, hviske, tage tøjet af og snorke mere lydløst så baby ikke vågner!!)

:) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når ens hjem efterhånden ligner en cirkus vogn med blå, gul, grøn, orange, lyserød, mørkegrøn, lilla, rød, turkies, lyseblå, pink, lime, mørkeblå, lysegrøn OVER ALT. - Så meget for at holde det simpelt!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når 10 minutter ikke længere er liiiige om lidt, men den EVIGHED det tager at få sit barn til at sove midt om natten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når du finder rester af mad og grød i dit hår :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når at sove ikke længere føles som spild af tid, men som dem bedste måde at bruge en onsdag aften på!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når din mand springer frem fra under køkkenbordet med spredte arme og store udspilede øjne, mens ham brøler "BØH" - og du uden at fortrække en mine siger "har du tømt postkassen i dag" - han svarer "ja" og dykker under bordet igen!

Når du mens du taler i telefon sidder og laver sjove ansigter og mimer

Når du begynder at opdrage din mor "hun skal altså ligge på maven" - "hun kan altså godt selv styre skeen" - "nu skal du ikke køre hende op, hun skal snart ned at sove" osv...

Når manden siger "godnat og sov godt... det er en ORDRE" og man lydigt lusker i seng!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man sidder og synger i mørket, mens manden sover på sofaen (sov nu lille pige <_< )..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man for trejde gang, på en dag, er ved at falde over det samme legetøj på gulvet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man går i seng klokken 19 på en fredag :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

... Når man besvimer af træthed med manden i sengen med tøj på kl 22 Valentins dag efter 1 1/2 timers uafbrudt skrigen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man Sidder fredag aften, foran fjernesynet, og hører sin søn hoster inde fra sengen, og det eneste man kan tænke på er om han nu dør af den omgang sygdom han er ramt af lige nu.... Aldrig har jeg da frygtet at nogen skulle dø, så meget som efter jeg er blevet mor...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man Sidder fredag aften, foran fjernesynet, og hører sin søn hoster inde fra sengen, og det eneste man kan tænke på er om han nu dør af den omgang sygdom han er ramt af lige nu.... Aldrig har jeg da frygtet at nogen skulle dø, så meget som efter jeg er blevet mor...

Det er så modbydeligt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man begynder at have 2 indkøbssedler med for at handle - 1 til barnet og 1 til sig selv ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man begynder at have 2 indkøbssedler med for at handle - 1 til barnet og 1 til sig selv ;)

Her gør vi det også i vores huskeseddel og Sofias huskeseddel;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man gladeligt omfavner sit barn, vel vidende at man bagefter er smurt ind i opkast.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man piller bussemænd ud af næsen på et andet menneske uden at tænke "føj for H*****E hvor klamt"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man piller bussemænd ud af næsen på et andet menneske uden at tænke "føj for H*****E hvor klamt"

:haha den kan jeg nikke genkendende til

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man glemmer, at man er træt, fordi man er travlt optaget af at beundre sit dejlige sovende barn :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når...

.. Du virkelig mangler søvn! :)

.. Du føler en kærlighed du aldrig har prøvet før :wub

.. Du bare nyder at der er HELT stille :D

.. Du kan blive uendelig glad for lort i bleen, efter nogen dage uden :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå du bliver klasket hårdt i hovedet og dit respons til det er "NÅRH syntes du lige mor er sød?"

Når du bliver skreget højt ind i øret og dit respons til det er "Ja DU er også dejlig"

Når du siger "Jeg elsker dig" og den du siger det til svarer med et "BØØØØØØVS" og du så kærligt krammer vedkommende

Når du bliver belønnet med en prut lige i retning af dit hoved og du responderer med et fnis og et "Ih hvor jeg elsker dig!" og mener det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå du bliver klasket hårdt i hovedet og dit respons til det er "NÅRH syntes du lige mor er sød?"

Når du bliver skreget højt ind i øret og dit respons til det er "Ja DU er også dejlig"

Når du siger "Jeg elsker dig" og den du siger det til svarer med et "BØØØØØØVS" og du så kærligt krammer vedkommende

Når du bliver belønnet med en prut lige i retning af dit hoved og du responderer med et fnis og et "Ih hvor jeg elsker dig!" og mener det!

:haha So true!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man piller bussemænd ud af næsen på et andet menneske uden at tænke "føj for H*****E hvor klamt"

:lol Og jeg har ligeså svært ved at holde fingrene fra hendes bussemænd, som fra mine egne :D ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lol Og jeg har ligeså svært ved at holde fingrene fra hendes bussemænd, som fra mine egne :D ;)

Der er bare heller ikke noget værre en sådan en blafre-fætter i en baby næse.. Men nøj hvor kan Silje vride sig som en ål når man forsøger at fjerne den ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

... Når man synes det er skøønt at få lov til at sove helt til kl 6.30 (det sker ikke tit)

..Når man kan blive helt varm inden i når man kan høre sit barn stor grine fordi faderen pjatter med hende :D

..Når man vasker gulv under bordet flere gange om dagen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER