Mannie

Hvad skal man gi sig til?

13 indlæg i dette emne

PB baby kan være ret langtrukken, som de fleste ved.

Tænkte vi i denne tråd kunne dele tips, tricks og ideer til at få tiden til at gå

Eller rettere, så mangler jeg noget at gi mig til!

Jeg kan ikke strikke (har ikke tålmodigheden og koncentrationen)

men er derimod meget teknisk anlagt

så alt hvad der hedder PC-spil (eller gode apps) er velkomne

Jeg maler også i ny og næ, men er ikke så inspireret for tiden :(

Hvad skal jeg gi mig til?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lægge puslespil :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lægge puslespil :)

Faktisk ikke en dum ide! Kan være vi kan blive færdige med det vi er i gang med nu så...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu siger du godt nok, at du ikke gider at strikke- men hvad med at hækle? :)

- Jeg fik ved et tilfælde kontakt til en gammel bekendt, som er medejer af en økologisk gårdbutik, hvor de sælger og laver- ALT mulig kreativt. Lige fra hjemmelavede øreringe, til strikkede sweatre, til div. pynt, til smykker og krukker i ler osv.

og derigennem, startede vi en kreativ-klub med det formål at vi er et par piger der gerne vil lære at strikke og hækle eller lave andre kreative ting. Lige nu hækler vi babytæpper i oldemor-firkanter, og det bliver SUUUPER flot! :)

Ellers kan du jo også bare sætte dig til at spille world of warcraft :P haha meeeennn.... Jeg synes personligt det er spild af tid, når man ikke "kan bruge det til noget" bagefter- det er tidsspilde. Ved at lave kreative sysler som at tegne, male, strikke, hækle osv. - så ender du med et færdigt produkt, som du har lagt MANGE timer i, og som du bliver rigtig stolt af og glad for bagefter :)

Forresten- prøv at gå en tur i panduro hobby <3

uuuhhhhhh... der kan jeg bare bruge ALLE mine penge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med at lære sådan noget..hvad hedder det nu.. det der billederedigeringsprogram så mange har, dét I tit kalder en forkortelse og hvor basisudgaven hedder noget med elements?

Og hvad med elektronisk scrapping, det kunne der også komme noget flot ud af, nu du er teknisk minded.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med at lære sådan noget..hvad hedder det nu.. det der billederedigeringsprogram så mange har, dét I tit kalder en forkortelse og hvor basisudgaven hedder noget med elements?

Og hvad med elektronisk scrapping, det kunne der også komme noget flot ud af, nu du er teknisk minded.

Er det photoshop du mener?

Vil gerne lære det. Har haft en trial, men det var prof udgaven så meget svært.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

altså jeg laver jo en scrapbook kaldet ventebogen her mens jeg venter. Derudover syer og tegner jeg en del. Jeg køber også forskellige møbler ind brugt til barnet, som jeg har planer om, at de skal sættes i stand, når vi får bif.

Og så har jeg fået et skønt job, som jeg bruger en del tid på med ekstra vagter osv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det photoshop du mener?

Vil gerne lære det. Har haft en trial, men det var prof udgaven så meget svært.

ja det er da lige netop det! :)

Jeg har kigget over skulderen på en der var god til det - og jeg er vist alt for utålmodig til at sidde og lege med det/lære det :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu siger du godt nok, at du ikke gider at strikke- men hvad med at hækle? :)

- Jeg fik ved et tilfælde kontakt til en gammel bekendt, som er medejer af en økologisk gårdbutik, hvor de sælger og laver- ALT mulig kreativt. Lige fra hjemmelavede øreringe, til strikkede sweatre, til div. pynt, til smykker og krukker i ler osv.

og derigennem, startede vi en kreativ-klub med det formål at vi er et par piger der gerne vil lære at strikke og hækle eller lave andre kreative ting. Lige nu hækler vi babytæpper i oldemor-firkanter, og det bliver SUUUPER flot! :)

Ellers kan du jo også bare sætte dig til at spille world of warcraft :P haha meeeennn.... Jeg synes personligt det er spild af tid, når man ikke "kan bruge det til noget" bagefter- det er tidsspilde. Ved at lave kreative sysler som at tegne, male, strikke, hækle osv. - så ender du med et færdigt produkt, som du har lagt MANGE timer i, og som du bliver rigtig stolt af og glad for bagefter :)

Forresten- prøv at gå en tur i panduro hobby <3

uuuhhhhhh... der kan jeg bare bruge ALLE mine penge :)

Kan heller ikk hækle ;) men ja World of warcraft er spild af tid....!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja det er da lige netop det! :)

Jeg har kigget over skulderen på en der var god til det - og jeg er vist alt for utålmodig til at sidde og lege med det/lære det :D

Hvis jeg kunne lære det kunne jeg godt bruge timer på det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fundet noget jeg ku gi mig til i dag. Var på biblioteket og de havde bogen "to streger og tusind tanker" så den går tiden med nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var så fjollet at købe en billet til Lillebælt halvmarathon og så ellers i gang med at træne til det. Heldigvis blev jeg gravid inden. Skulle bare have noget andet at fokusere på. Håber du finder på noget...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan heller ikk hækle ;) men ja World of warcraft er spild af tid....!

- nej, det kunne jeg da heller ikke, da jeg startede ;) Det var jo lidt det du så skulle lære :D

men ok, kan godt fornemme at det slet ikke er dig.

Pøjpøj med at finde på noget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER