SandieLind

Tigerspring

6 indlæg i dette emne

Her er vi vist midt i Alyssas 5-ugers tigerspring, da jeg på 3. dag i streg har en pjevset baby, der slet ikke vil som hun plejer. Hun er ellers jordens gladeste baby normalt, så det er lidt hårdt pludselig ikke at kunne lægge hende fra mig osv.

Hvad er Jeres erfaringer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har egentligt ikke styr på hvornår de tigerspring de indtræffer, men det kan måske være årsag til min lille dreng er så urolig og helst vil sove på mig, både nat og dag også sover han ikke særlig længe af gangen :( så det er lidt hårdt lige nu, men jeg håber da det vender igen, for jeg sover godt nok elendigt når han skal ligge på mig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han blev forresten 5 uger i mandags :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kunne da sagtens passe på det 5-ugers spring så? :) Er det blevet bedre?

Du kan prøve at google dem, de kaldes også udviklingsspring. Det er i de perioder, hvor hjernen ligesom "åbner op" for flere informationer og de lærer en hel masse fra den ene dag til den anden, og det skræmmer dem lidt. Derfor kan de være noget pjevsede og "clingy" simpelthen fordi de lige skal vænne sig til de nye indtryk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det var ikke noget man gik så højt op i , da mine store drenge var små, de er 14 og 12 ;) men der kommer jo også ny viden til hele tiden..Jeg synes det går bedre nogle dage er selvfølgelig nemmere end andre og sådan er det jo.. Han er kommet ud af liften nu og sover for det meste i tremmesengen og ja nogle nætter i min seng :P men det kan hurtig blive en dårlig vane, så forsøger at få ham til at ligge i hans egen seng :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det så med at sove i egen seng?

Alyssa har sovet i egen seng på eget værelse siden hun var 7 dage gammel og hun sover som en sten :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER