MAMMA_LICIOUS

Av min mave

4 indlæg i dette emne

Hej piger

Er lige nysgerrig efter om nogen af jer har eller har haft det på samme måde...

Jeg har de sidste 2 uger ca. Haft mange plukveer.. De gør ikke ondt, men de strammer rigtig meget.. Og har også haft sådan trykkende fornemmelse nederst i maven.. Jeg har så været fraværende fra arbejde se sidste par dage, og det lader til at at ha hjulpet en del.. Har også været hos lægen og fået tjekket for blærebetændelse og der var ikke noget.. ( min jordmoder mente det godt kunne være det der generede)

Nogen af jer der har oplevet dette?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej

Hvis jeg var dig ville jeg tage til lægen. Plukkeveer er der jo, men de skal ikke gøre ondt. Og hvis det har hjulpet at slappe af - så er det godt. Men de kan jo komme igen når du starter job igen.

Så mit råd er lægen :)

Jeg har også plukkeveer, men de gør ikke ondt. Det strammer lidt og maven bliver helt hård. Men det forsvinder kort efter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det på samme måde som dig. Forstår ikke helt trykken nederst på maven?

Plukkeveer skal der være og det gør ikke noget du har mange, de må bare ikke være regelmæssige og være smertefulde.. Lægen kan nok ikke gøre så meget, andet end sige du skal slappe af :-) hvis din urin var negativ, er der ikke meget andet at gøre :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal til jordmoder på torsdag.. Jeg skal arbejde mandag og tirsdag og har så fri 2 dage.. Så vil se hvordan det går og så lige tá den med jm..

Det der "trykken".. Kan ikke finde ud af om det evt er maven der bare bliver "øm" pga plukveer.. Eller om det gør ondt pga evt overbelastning..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER